Naapurin kissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katotaan nyt ekana se karkotteen teho,jota mieheni epäilee,pihalla kun tulee,niin karkotteen haju pitkäksi aikaan ei varmaankaan jää ,vaan leviää ja haihtuu pois..pitää sitten kyllä kokeillu loukuttamista..ja miten se tehdään?ja voiko kissan viedä löytökotiin pahvilaatikossa,johon laitetaan ilmareijät?meillä ei ole mitään kokemuksia kissoista tai niitteen käsittelystä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
katotaan nyt ekana se karkotteen teho,jota mieheni epäilee,pihalla kun tulee,niin karkotteen haju pitkäksi aikaan ei varmaankaan jää ,vaan leviää ja haihtuu pois..pitää sitten kyllä kokeillu loukuttamista..ja miten se tehdään?ja voiko kissan viedä löytökotiin pahvilaatikossa,johon laitetaan ilmareijät?meillä ei ole mitään kokemuksia kissoista tai niitteen käsittelystä..

Juttele sen naapurin kanssa vielä. Kerro, että otat kissan kiinni ja viet löytöeläinsuojaa, jos naapuri ei sitä itse saa pidettyä pois. Pyydät naapuria ostamaan niitä karkotteita ja siivoamaan kissan jätökset pihaltanne.

Kissa muuten jostain syystä pitää sinua laumanjäsenenään, kun tuo saalista "kotiin".

en ymmärrä miksi pitäisi minua tai ketään muutakaan meidän perheestä lauman jäsenenä,kun en ole ikinä edes koskenut koko kissaan...eikä mies saatika lapset,jotka ovat allergisia kissoille,koirille ja melkein kaikille karvaisille olioille=)ja naapurille olemme puhuneet useita kertoja,ilman tuloksia..ikävä tilanne=(

en ymmärrä miksi pitäisi minua tai ketään muutakaan meidän perheestä lauman jäsenenä,kun en ole ikinä edes koskenut koko kissaan...eikä mies saatika lapset,jotka ovat allergisia kissoille,koirille ja melkein kaikille karvaisille olioille=)ja naapurille olemme puhuneet useita kertoja,ilman tuloksia..ikävä tilanne=(

Jos naapuri ei suostu asiasta puhumaa, niin kerää kaikki kissan tuomat saaliit ja jätökset ja kanna ne naapurin oven eteen. Päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja yes:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
eikös ne voi ampua jos tulee omalle tontille :)

Ei valitettavasti, mutku ei kerro kelleen, niin saa =)

Tuolla periaatteella tulisin kompastumaan bensakanisterilla ja tikuilla asuntosi/talosi kulmille, tottakai pimeässä yön turvin... Hyvää yötä.

HYVÄ IDEA. Tai vaikka raapisin auton kyljet tai aina sitä jotain keksisi...

Ei oo autoo.... Ja sopii kiitos. Vakuutukset on kunnossa

Myös henkivakuutukset?

sitten tarviit vaan suorempaa puhetta.

Yhteistyössä