naapurin auto sanoo VVVRRRUUUMMM!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkapiponaapurintäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkapiponaapurintäti

Vieras
Onko autoissa joku meluraja? Tai mitenkähän sen selvästi sanoisin..
Asutaan vuokralla kerrostalossa ja naapurilla on järjettömän pahanääniseksi tuunattu auto. Kiukuttaa kun se päästelee tuossa parkkipaikalla kaasuja VVVVRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMM VRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja varsinkin näin iltasella harmittaa kun tyttö tosi usein herää siihen.
Voisikohan tuosta huomauttaa jonnekin vai onko ihan laillista päristellä tuola lailla?

meilläkin muutamat autot naapurustossa sanoo noin.. mut kun niissä on niin namit kuskit ni mua ei harmita yhtään.. =) Eikä onneks meijän lapsetkaan herää tollaseen, kai ne on tottunu meteliin.

Mua ottaa päähän noi hirveällä volyymillä päristävät mopoilijat! Mutta sen sijaan, että muutettaisiin metsään, muutetaankin ihan keskustaan ja kuudenteen kerrokseen - sinne ei onneksi liikenteen melu juuri kuulu.

meillä on auto joka sanoo vvvvrrrrrruuuummmm :D tosin yritetään ajaa sillä nätisti ja hiljaa jos kello on paljon tai tosi aikanen :) jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.. kivat äänet on mut tiedän kyl et ei se oo kivaa jos joku meluaa ilta myöhään ajattelematta muita ihmisiä. tosin siihenkin tottuu pikku hiljaa, tai sit ei :D :laugh:

Muakin ärsyttää yli kaiken tollaset autot. Vaikka meteliä kaupungissa onkin niin joku raja sentään nuihinkin korvia särkeviin autoihin.

Isännöitsijälle voi ilmoittaa, jos vaan tiedät kenestä kyse ja vielä paremmin ottaavat kantaa kun on muidenkin asukkaiden nimiä.

Ymmärrän mitä tarkoitat ap :/

Tosin meillä ei vastaavaa ongelmaa ole mutta jos autossa "kunnon äänet" ja sitä autoa huudatetaan kohtuuttomasti niin varmasti veetuttaa jos lapset vielä herää siihen :/

En usko että asialle voi tehdä mitään noin niinkun lain puitteissa mutta tokihan asiasta voi käydä keskustelemassa kyseisen auton omistajan kanssa jotta onko sitä autoo pakko huudattaa :whistle:

kyllä mua enemmän ärsyttää viritettyjen mopojen äänet kuin oikeitten moottoripyörien ja isomoottoristen autojen äänet.... mutta en mä silti kenellekkään mitään valitusta ole menossa tekemään, tykkään nimittäin ihan sikana asua keskellä kaupunkia, pikku moponpärinät kuuluu asiaan vaikka ärsyttävä ääni onkin

täälä eräs kova äänisen auton omistaja on pahoillaan jos lapsesi heräävät meidän tuunaajien autojen ääniin, mutta valitus ei auta mitään, niin kauan kun se pakoputkesta tuleva ääni on alle tiettyjen desibelien, ei kukaan tee mitään, kun ei ole tehtävissä.. on niitä pieniä lapsia jopa nukkunut sikeästi tämän auton takapenkillä ;)

Yhteistyössä