Naapurin äijä puhkoo jalkapallot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mejän kodin vieressa on jalkiskenttä missä lapset käy pelaamassa. Siinä on korkea aita, mutta aina joskus käy vahinko ja pallo menee korkeankin aidan yli. Aika usein se pomppii niin, että se ottaa sen jälkeen asvaltista kimmokkeen ja menee vielä seuraavan aidan yli naapurin äijän pihalle. No nyt pojilla oli sitten mennyt kesällä pallo sinne pihalle ja naapurin äijä oli tullut räyhäämään että "seuraava pallo puhkeaa". Loppukesästä oli käynyt niin että pallo meni taas yli ja naapurin äijä oli sen puhkaistuna heittänyt takaisin. Pojat oli olleet niin noloina että kävivät "salaa", siis kertomatta, ostamassa itse uuden pallon Prismasta. Hinta oli kuulemma 25€, joten sinne meni iso osa säästöistä. Nyt tämä uusi pallo lensi viime viikonloppuna saman äijän pihalle ja siitä on selvästi puukolla lyöty läpi. Pojat tulivat itkien tätä tarinaa kertomaan ja että "nyt se rikkoi tämän uuden selectin pallonkin".

Kävinhän mä tietenkin juttelemassa sille äijälle. Mutta hänen versionsa on se, että "pihalla on teräviä esineitä". Että se on vähän oma vika. Voiko tuosta nyt tehdä jonkun jutun? Tutkintapyyntö poliisille?

Minusta kyllä jos ei usko voisit jollekkin käydä ilmoittelemassa että onko laillista. Omilla pojilla ensimmäisen kerran naapuri ehti poikia ennen hakemaan pallon.

Jos puhkkois mun pojan pallon niin ei hyvä heiluis. Ostaisin uuden pallon, tai itkis ja ostais. Mä olen niin ilkeä mamma et yks kiukkuinen naapurin setä oppia ihan alta aikayksikön kunnioittamaan muiden omaisuutta vaikka vahingossa pallo pihaan lentäiskin.

Yhteistyössä