Naapurilta tuli kirje...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
jossa pyysi anteeksi synttärijuhlien vuoksi aiheuttamaansa meteliä. Nyt tuli tunne, että naapuri luulee minun valittaneen hänen juhlistaan.

Juttelin bileiden jälkeen toisen naapurini kanssa ja oikein kehuin kuinka fiksusti tämä juhlien järjestäjä oli hiljaisuuden alkaessa lopettanut musiikin soittamisen ja bileet olivat loppuneet. Mietin että olisiko tämä toinen naapuri sanonut tälle juhlien järjestäneelle minun valittaneen metelistä?
Kirje oli käsin kirjoitettu, joten en jaksa uskoa että olisi kaikille naapureille tuollaisen lapun vienyt..

Muuten tällä ei ole väliä, mutta itsekin olen nuori ja välillä olen ajatellut järjestää juhlia joten nyt tuli tunne että pienimmästäkin metelistä tulee valitus.. Lisäksi minulla on kaksi koiraa josta voi varmasti meteliä välillä kuulua.

Mietin, että pitäisikö laittaa kirje takaisin tai lähettää tekstari että minua ei bileiden pito haitannut? Vai annanko vaan olla :) Mä kyllä aina ylireagoin tämmösiin kun en ole tottunut asumaan kerrostalossa :D Oli vaan kiva että oli vähän elämää kun muuten täällä on niin hiljaista!

laita vaan tekstari tai kirje, koska helpottaa varmasti kummankin oloa! Laita vaikka niin, että sinua ei ole ollenkaan haitannut juhliminen, että ole ihan rauhassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Laittaisin postia takaisin, jossa kehuisin ja kiittäisin. Aika harvinaisen kunnollisia naapureita :D

näin juuri.. laita et kiitos kirjeestä, et sua ei bileet haitanneet!
Voihan olla et joku muu on valittanu tai sit naapuri on vain kuullu kauhuskenarioita

on se kiva kun on normaalit naapurit. meidänkin yläkerrassa asui nuori poikamies, joka kerran sanoi että eihän pidetty liikaa meteliä vklna eikä me oltu kuultu lähes mitään:)

Ajattelin laittaa tekstarin jossa kiitän kirjeestä ja kerron ettei juhlat haitanneet mua. Lisäksi ajattelin laittaa, että voi tulla sanomaan jos koirat pitää meteliä kun olen poissa.

Hän on siis uusi naapuri, joten ajattelin infota noista lemmikeistä :)

Fiksu naapuri! Älä kuitenkaan anna ymmärtää että bileitä voi jatkossa järjestää useammin,jos sua ei haitannut ;)

Mä en tiedä mitä tekisin tän talon tolloille,(osakkeenomistajia) kun sunnuntait ei merkkaa mitään, jossain on aina remppa... Bilettäjä-poika (vuokralla)saatiin aisoihin hallituksen varoituksella. Musta olis muutenkin fiksua laittaa alas lappu tulevista rempoista ja juhlista.

Revi se kirje ja kierittele palaset miehen paskassa ja tunge palaset naapurin postiluukusta ja laita perään lappu missä lukee haistelkaa paskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja kiltti tyttö naapurista:
Revi se kirje ja kierittele palaset miehen paskassa ja tunge palaset naapurin postiluukusta ja laita perään lappu missä lukee haistelkaa paskaa!

Mene nyt takasin sinne mistä eksyit tänne palstalle, ei koneelle saa tulla edes ilman äidin lupaa.

Yhteistyössä