ai oikeesti ei ollu? vai oliko toi vitsi?Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Meidän viereisen talon asukki unohti toissa talvena ikkunan auki hienosta mersustaan, sinne pyrytti sisään lunta oikein toden teolla. Mies otti rekkarin perusteella selvää nimestä ja sitten puhelinnumeron sen avulla ja pirautti.
Ja arvatkaa oliko mies kiitollinen. No EI ollut, veti ihan törkeät herneet nenään :xmas:
Menisin juu ja yritinkin jo mutta herätän koko porukan jos menen ovikelloa soittamaan. Kopustusta ei kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vaikka sille naapurille kävisit sanomassa...
Se oli aivan raivona kun kehdattiin urkkia numero ja soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai oikeesti ei ollu? vai oliko toi vitsi?
ei helevata, teilläpä on kivat naapuritAlkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Se oli aivan raivona kun kehdattiin urkkia numero ja soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai oikeesti ei ollu? vai oliko toi vitsi?
Oli sitä mieltä että mun mies on väärässä ja voi painua vittuun
Näissä taloissa ei ole postiluukkua vaan laatikot tuolla kauempana..Alkuperäinen kirjoittaja laa-laa:Laita postiluukusta lappu, että yritin illalla tulla kertomaan, että autonne ovi on auki. No, ettepä heränneet, joten käykääpä nyt kattomassa onko kosla vielä tallella
Juuri tuota mä pelkään.. Voiko se alkaa huutamaan jos laitan oven kiinni..Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Hiivi sulkemaan se ja jos hällärit alkaa soimaan häivy äkkiä!
Muokkasin tota aiempaa viestiä, mutta kävelet sinne ja pamautat oven kii! Ja jos alkaa hällärit soimaan jäät "tyhmänäs" pällistelee että mitä hittooAlkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Juuri tuota mä pelkään.. Voiko se alkaa huutamaan jos laitan oven kiinni..Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Hiivi sulkemaan se ja jos hällärit alkaa soimaan häivy äkkiä!
:snotty: Ei kai kun eihän ne voi olla päällä jos auton ovi on auki? :ashamed: