Naapuri veti tyhjää pulkkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolistunut!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolistunut!

Vieras
Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta tammikuussa: tajusin, että meidän naapuri veti tyhjää pulkkaa yhtiön pihassa.

En olis sitä tajunnutkaan ellen olis täällä käynyt teidän juttuja lukemassa. Mitä mun pitäisi tehdä? Miksi se veti sitä tyhjää pulkkaa? Mua karmii, kun tietää että se nukkuu tossa seinän takana. Lapsia oon jo varoittanut.

Itsekkin oleb ollut huolisaani tyhjien rattaiden työntämisestä vaan sitten tajusin aikuisen vievän lapsia hoitoon jalan. Ja vanhenmat ihmisethän käyttää pulkkaa kauppa asioilla varsinkis jos jalan liikkeellä

Huomenna meen kyllä puhumaan taloyhtiön puheenjohtajalle ja isännöitsijälle. Jotainhan tälle on tehtävä. Ei taida tulla tänäyönä nukuttua.

Hyvä että kävin täällä palstalla, muuten en olis edes tajunnut mitään tapahtuneen. Toisaalta toivon, etten olis tänne eksynyt, ehkä olis parempi etten oliskaan tajunnut. Toivotaan että tää päättyy hyvin.

Noniin, en todellakaan saa unta! Oliko pakko tuoda tyhjä pulkka -ajatukset mun elämään!!! Pakko käydä kokoajan kokoajan tarkastelemassa vetääkö naapuri tyhjää pulkkaa vaikka tiedän ettei se sitä todennäköisesti yöllä vedä. Tuun kohta hulluksi. Alan varmaan kohta itekkin vetämään tyhjää pulkkaa vaikka oon vasta kolmekymppinen ja lapsetkin pieniä.

Toista vuorokautta valveilla... maanantaina ei puhettakaan, että töihin olisi voinut mennä. Sanokaa mitä sanotte, mä lähden nyt vetämän tyhjää pulkkaa. Tämä on viimeinen viestini tästä asiasta.