Naapuri teki meistä sitten ls-ilmoituksen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5 veisaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5 veisaa

Vieras
Jep... Eli vielä en tiedä kaikkea, mutta ilmeisesti ikkunasta on nuorirouva kiikaroinut, että meille kotiin kannetaan viikoittain "kassikaupalla" viinipulloja, siideriä, olutta ym. Kannetaan juu, esimerkiksi tänään tarkoituksena oli pyytää vanhempani meille syömään, ja ajattelin laittaa pataa, johon tulee viiniä, mutta enpäs pyytänytkään, kun meni hieman fiilikset tuosta ls-ilmosta :( Ja juu, kyllä meillä juodaan silloin tällöin olutta ja siideriä, mutta emme ole humaltuneina lasten edessä.

Eniten minua nyt kuitenkin pelottaa, että mitäs nyt sitten tapahtuu? Joudummeko sossun asiakkaiksi? Minä olin täysin selvin päin eilen lasten kanssa, mies oli toisaalla, mutta uskooko kukaan meitä? Ilmeisesti olemme nyt sitten saaneet alkkisperheen leiman, vaikka mitään todellista perustetta sille ei ole :( Ainoastaan naapurin liian vilkas mielikuvitus.

eikö täällä joku viikko sitte ollu kettju missä joku aiko tehhä lastensuojeluilmoituksen kun naapuri kantaa jatkuvasti olutta ja siideriä kotiinsa? koitan kaivaa sen jostain

No ihan kai ensin saatte kutsun keskusteluun ja jos asia on heidän mielestään okei, niin eipä siitä sen kummempia seuraa.
Paperit ne joutuu tekemään kaiketikin ja ne johonkin arkistoidaan, mutta ei teistä mitään sossuperhettä tule.

Olikos tästä vähän aikaa sitte ketju palstalla missä se naapuri kyseli neuvoja että pitäiskö tehdä ilmotus.. Kertoi nähneensä ikkunasta kuinka naapurit jatkuvasti kantaa viiniä ja muuta juomaa kotiinsa.. Muita perusteita ilmotukselle ei sen avauksen mukaan ollut...

lainaus tuosta toisesta ketjusta
Ollaan rivarinaapureita ja hän kantaa niitä viini- ja sidukkapulloja joka viikonloppu. Ei nyt ehkä riehu tai ole väkivaltainen, mutta edelleen hänellä on LAPSIKIN. Ei olisi sitten lasta tarvinnut tehdä jos viihtyy vapaa-aikana pullon parissa. Ammatiltaan vielä LASTEN puheterapeutti!

ei täällä suomessa edes välttämättä mitään tehdä vaikka lapsilla ois oikeesti huonot oltavat. vierestä olen seurannut erään perheen touhua, äiti oli yksin kahden lapsen kanssa tai siis hänellä oli miesystävä (on/off-suhde) lapset 4v ja 5v. äiti ja mies tappelivat usein lasten nähden ja mies pahoinpiteli äitiä lasten nähden, tämän tiedän koska isompi lapsi meillä usein yötä ja kertoi mitä oli nähnyt. äiti jätti vkloppuisin lapset nukkumaan keskenään ja lähti itse baariin. ym kaikkea.
ja heistä tehtiin ls-ilmoitus, niin joutuivat kerran käymään sossussa haastattelussa ja he totesivat että lapsilla kaikki hyvin!

että ei teillä ole mitään hätää jos kerta asiat oikesti ovat kunnossa.

Mitä opimme tästä.. Jos ostat saunaoluen, muista kantaa se kotiin läpinäkymättömässä kassissa, mieluiten repussa kaikkein alimmaisena. Ja varo ettei naapuri satu samaan kassajonoon! Jestas mitä kyyliä sitä onkaan....

[QUOTE="utelias";23457971]No ap, oliko tuo juttu sinusta????[/QUOTE]

veikkaisin et ei oo, kun aloitajalla tuntus olevan useempi lapsi ja tossa toisessa puhutaan vaan yhdestä

Sossun tätit tekee kotikäynnin pian ilmoituksen teon jälkeen, keskustelevat siitä, mistä ilmoitus tehty. Ja tuo kotikäynti on heille siis pakollinen, kun ilmoitus tullut. Ole huoleti, en usko että teillä mitään hätää on, eikä teitä aleta sen kummemmin kyttäämään.. Sinun tilassasi voisin ottaa asian puheeksi myös naapurin kanssa..

No onpas kurjaa, toivottavasti asia selviää parhain päin :(

Saa nähdä tekeekö maidänkin naapuri ls-ilmoituksen, meillä oli tänään lastenhuoneiden siivouspäivä ja hermot meni niin isommilla pojilla kuin mulla mekkala oli sen mukainen :ashamed::laugh:

Yhteistyössä