5
5 veisaa
Vieras
Jep... Eli vielä en tiedä kaikkea, mutta ilmeisesti ikkunasta on nuorirouva kiikaroinut, että meille kotiin kannetaan viikoittain "kassikaupalla" viinipulloja, siideriä, olutta ym. Kannetaan juu, esimerkiksi tänään tarkoituksena oli pyytää vanhempani meille syömään, ja ajattelin laittaa pataa, johon tulee viiniä, mutta enpäs pyytänytkään, kun meni hieman fiilikset tuosta ls-ilmosta
Ja juu, kyllä meillä juodaan silloin tällöin olutta ja siideriä, mutta emme ole humaltuneina lasten edessä.
Eniten minua nyt kuitenkin pelottaa, että mitäs nyt sitten tapahtuu? Joudummeko sossun asiakkaiksi? Minä olin täysin selvin päin eilen lasten kanssa, mies oli toisaalla, mutta uskooko kukaan meitä? Ilmeisesti olemme nyt sitten saaneet alkkisperheen leiman, vaikka mitään todellista perustetta sille ei ole
Ainoastaan naapurin liian vilkas mielikuvitus.
Eniten minua nyt kuitenkin pelottaa, että mitäs nyt sitten tapahtuu? Joudummeko sossun asiakkaiksi? Minä olin täysin selvin päin eilen lasten kanssa, mies oli toisaalla, mutta uskooko kukaan meitä? Ilmeisesti olemme nyt sitten saaneet alkkisperheen leiman, vaikka mitään todellista perustetta sille ei ole