Naapuri sota? koirasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nnn"

Vieras
Meille tuli 3kk sitten koiranpentu. Nyt naapuri alkanut tekemään isännöitsijälle valituksia ,että meidän koira kuse eja pskoo tuohon rapun eteen:O ei todellakaan ole meidän koira. Näkeehän sen jo erkkikin että nuo pökylät on vääntänyt joku isompi rakki. No tänä aamuna tippui isännöitsijältä varoitus että koiramme tekee tarpeet rapun eteen:O. Mutta kun se ei ole meidän koira. LÄhden kohta käymään isännöitsän luona,mutta auttaakohan se mitään? tiedän että tuo hautaankaatuva pappa inhoaa muutenkin meitä,kyylääjä. Yöllä hilluu rapussa ja kuuntelee asukkaiden tekemisiä. Ja olen itse nähnyt. Mies vielä sano että pitääkö koirasta tuon papan takia luopua kun varoituksia jo tulee. en ala koiran takia häätöä ottamaan että joudutaan muualle muuttamaan. mitä tässä tekee??

Vie sille naapurille pennun kakka näytille. Hitto että ärsyttää ihmisten marmatus niinkin luonnollisesta asiasta kuin koiran kakka! Kuka siihen käskee astua? Kakka ravitsee maata, toisin kuin lasinsirpaleet ja karkkipaperit pitkin tienvarsia.

nii ja ensinnäkin kun meidän koira käy siellä pasklla en ole niin törkeä ja epäsiisti ihminen että antaisin koiran paskoa rapun eteen. ja toiseksi minulla on pussi mukana kun koira paskoo kerään pois. lisäksi valitusta oli tullut kusesta että jos koira ei kuse muualle kuin rapun pieliin on omistaja laiska tai kykenemätön pitämään koiraa:O??? tuon lapun pappa oli itse kirjoittanut!!1

Vie sille naapurille pennun kakka näytille. Hitto että ärsyttää ihmisten marmatus niinkin luonnollisesta asiasta kuin koiran kakka! Kuka siihen käskee astua? Kakka ravitsee maata, toisin kuin lasinsirpaleet ja karkkipaperit pitkin tienvarsia.

No ei tod ravitse asfalttia mitä usein rappujen edessä on! Ja kyllä se paska ärsyttää kun on taapero joka ei ihan ymmärrä ettei joka paikkaan tarvitse käsiä työntää. Nyt alkaa kaikki tienvarret ja lumikasat paljastaa niiden laiskojen koiranomistajien aikaansaannoksia, ja haju on ihan kauhea. On vissiin näiltä omistajilta hajuaisti mennyt jo kauan sitten.

Eikä tämä ollut ap sinulle mitenkään moitteena, kommenttina vaan tuolle toiselle. Kyllä muakin ottais päähän jos joku aiheetta syyttää. Isännöitsijälle vaan juttelemaan, toivottavasti auttaa.

Ärsyttävää. Me asuttiin ennen nykyisen kodin valmistumita muutama kuukausi sellaisessa (vuokra)kerrostalossa jossa oli aina rapun edessä ja välillä myös rapussa ja hississä koiranpaskaa, ihan oikeesti siinä kunnossa etten kehdannut pyytää vieraitakaan sinne kämppään ikinä.
Ja täytyy myöntää että kyllä mua kyrsi jokainen koiranomistaja siinä talossa vaikka varmasti kaikki ei koiriaan sisälle ja juuri oven eteen paskattaneet. Yksikin mätä omena vähän niinkuin pilaa kaikki.
Käske sen papan mennä kytikselle että kenen koira on asialla, jos sun kertomassa määrin rapussa kyylää niin ihme ellei ole jo tiedossa ;)

Varmasti auttaa, kun käy henk.koht kertomassa isännöitsijälle totuuden. Näkee sitten suoraan, että millainen ihminen on valituksen kohteena ja valehteleeko se päin naamaa vai puhuu totta. Eihän se isännöitsijä tiedä asiasta muuta, kun mitä se naapuri on kertonut. Ihmisillä kun usein on tyylinä "minä näin kun se naapurin pentu siihen kakkas, tehkää nyt heti asialle jotain! Olen ihan varma, että se oli juuri XX:n koira joka asuu asunnossa A1." Ja kun asia esitetään noin varmana, niin tietysti isännöitsijä sen uskoo.

Isännöitsijään yhteys. Selitä, että kyseessä täytyy olla väärinkäsitys, koska teidän koira ei ole ollut asialla.

Itseäni ärsyttää, kun olen vaivalla opettanut koiralle, ettei piha-alueelle pissata/kakata. Ja sit muut naapurit antaa koiriensa paskoa ihan minne vain ja merkata jopa meidän auton :O Kaikki koirani (1 narttu ja 2 urosta) olen saanut opetettua ettei joka paikkaan tarvi merkata, ei se oikeasti ole kovin vaikeaa. Kun vain jaksaa olla johdonmukainen :)

Kerrostalossa vielä asuessamme saatiin kans isännöintitoimistolta ihan yleinen tiedote koko taloon. Joku oli talvella käyttänyt koiraansa ulkona niin, että oli itse seissyt rappumme tuulikaapissa ja koira sitten oli ollut siinä oven ulkopuolella asioilla. Joku naapuri oli sitten nähnyt tämän. Ilmeisesti oli ollut tällä koiran kusettajalla pirunmoinen vilu, kun ei itse vaivautunut edes ulos..

Ja mua ärsyttää roskaajat, katkerat ihmiset, julkisilla paikoilla kuseksivat miehet ja maaseudulla koiriaan lenkkeilyttävät ihmiset, jotka antavat koiran tehdä tarpeet talojen postilaatikoille.

Yhteistyössä