Naapuri soittaa saksofonia!!!

  • Viestiketjun aloittaja "ippe"
  • Ensimmäinen viesti
"ippe"
APUA!!! Mitä teen? Se soittaa sitä ehkä tunnin ajan päivässä, ei nyt ihan joka päivä mutta noin 3 päivää viikossa. Meillä on surkeet äänieristykset. Voiko naapurista valittaa johonkin? Onko laillista se soittaminen ees kerrostalossa!!
 
"toinen"
naapuri saa soittaa vaikka sitraa kunhanlopettaa kun järjestyssäännöt illalla vaativat hiljaisuuden alkavaksi. päivälla jokaisella on oikeus pelittää... hyväksy se tai muuta muualle
 
"ippe"
Siis miten niin sallittua vaik olis hiljaisuus aika? Siis kun se kuuluu nii hyvin meidän kämppään!! ei nyt nii hirveen terävästi ku onhan tossa betoniseinää, mut kuuluu kumminki, teevee pitää laittaa tosi kovalle nii se suurinpiirtein peittyy se ääni sit..
 
"Eee"
Olisit onnellinen, että vaan harrastaa soittamista! Mieti niitä, jota asuu sellasen pianonsoitonopettajan naapurina, joka opettaa kotonansa... Nimim. Lapsena pianonsoittoa harrastanut ja kerrostalossa opettajallaan käynyt
 
Saraldo
[QUOTE="ippe";27865039]Miks mun pitäis hikoilla ulkona sen takii et naapuri päättää vähä hikoilla torvensa kans?[/QUOTE]

No jos sä et halua kuunnella sitä, niin onko sulla muita vaihtoehtoja kuin lähteä kotoa? Kyllä se naapuri saa soitella niin paljon kuin keuhkot kestää, kunhan ei yöllä soittele.
 
"vieras"
No jos sä et halua kuunnella sitä, niin onko sulla muita vaihtoehtoja kuin lähteä kotoa? Kyllä se naapuri saa soitella niin paljon kuin keuhkot kestää, kunhan ei yöllä soittele.
Kyllä siinäkin on rajansa. Jatkuva soittaminen ei kuulu elämisen ääniin. Siitähän tässä ei ollut kuitenkaan kyse. On häiriössä eroa soittaako joku 3h joka pv, vai 1h 3x vk.
 
"ippe"
No just, mut eks oo olemassa jotkut rajat, et miten paljon ääntä saa aiheuttaa naapuriin? Siis stereoitte huudatus ei varmaan oo sallittua mut kuitenki äänekäs soittaminen on?! aagrh!!!!!!!!!!!
 
miie
Meinaan , että jos soittaa hyvin sitä saksofonia niin ihan kiva vois mielellään asua vaikka mun naapurissa, mutta jos epävireisesti soittaa niin OMG se on hirveetä kuultavaa :LOL:
 
Tuota, katsoitko järjestyssäännöt taloyhtiössänne? Toinen voi valittaa soitosta jossain ei saakymmenen jälkeen vetää vessaa kolmannessa paikassa lasten telmiminen aiheuttaa närää ... aina pitää miettiä miten ja missä haluaa asua . Jos haluaa hiljaisuutta niin ivalon korvilla on varmasti tilaa
 
"ippe"
Mä oon lukenu säännöt, niissä sanotaan että harrastukset myös musiikki ja juhlatkin on sallittu 8-22!!

Mutta!!! onko mahdollista että noihin sääntöihin vois tuoda muutoksen ton raivostuttavat PÖRÄYTTELYN takia?! se kuuluu siis varmaan joka ikiseen asuntoon mitä täs kerrostalos on!
 
"vieras"
Eilenkin ensin kuului n. 1,5 tuntia piano + korkea sopraano (korkealta ja kovaa) ja sen jälkeen lapsen torviharjoitukset noin tunnin.

Lisäksi naapurin vauva itki ilmeisesti sairaana yöllä useaan otteeseen, päivälläkin pariin otteeseen itki vielä.

Normaaleja elämisen ääniähän nämä ovat.
 

Yhteistyössä