Naapuri, raja ja sireeni.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marma

Vieras
No niin, elikkä asutaan rivarissa. Takapihoilta aukeaa pieni pläntti kaupungin maata eli se on siis ei-kenenkään-maata meiidän asukkaiden kannalta katsottuna. Naapurilla kasvoi sireeni pihassa ja siirsi sen siihen ei-kenenkään-maalle kasvamaan. Mutta kas: sireeni on kuitenkin "meidän" puolella. Ja meillä on utelias pieni 2-vuotias poika joka tutkii luontoa, puiden lehtiä, kaivelee multaa jne......

minä en todellakaan aio kieltää häntä tutkimasta ja kaivelemasta, saa mun puolestani kaivaa multaa sen sireenin juurelta ja jopa riipiä muutaman lehdenkin siitä. Naapuri istuttakoon puunsa sitten omalle puolelleen jos haluaa ettei siihen kosketa, niin kauan kuin poika pysyy omien rajojen sisäpuolella saa hän tutkia ja tonkia.

Tästä tulee vielä iso juttu koska naapuri on Hyasinth Bucket ja siitä pahimmasta päästä......ette kuulkaa edes kaikkia juttuja uskois!

Annatko tosiaankin lapsesi tuhota kasveja? Kyllä lapsi pitää opettaa kunnioittamaan luontoa! Annatko tuhota omatkin istutukset vai vaan vieraitten? Oletpa typerä äiti!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annatko tosiaankin lapsesi tuhota kasveja? Kyllä lapsi pitää opettaa kunnioittamaan luontoa! Annatko tuhota omatkin istutukset vai vaan vieraitten? Oletpa typerä äiti!

Hehhehheeee, mä arvasin että tulee ainakin yksi tällainen vastaus!!! Hehheheeee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hehhehheeee, mä arvasin että tulee ainakin yksi tällainen vastaus!!! Hehheheeee!!!

No saipa hyvät naurut :) sinähän voit pojallesi näyttää esimerkkiä, miten väärään paikkaan istutetut kasvit hävitetään.

Eei kun min pointti siis oli se että jos ehdoin tahdoin istutetaan kasveja naapurin puolelle niin ei todellakaan voi antaa määräystä että niihin ei saa koskea. Tää naapuri kun on asunut ennen omakotitalossa ja luulee edelleen asuvansa, on sanellut jokaiselle asukkaalle omia sääntöjään mitä pitää noudattaa mut itse ei sit noudata mitään.

Ja syreeni, sitä mää tarkotin.

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
vejä aita siihen niin että se syreeni jää sinne aidan teidän puollelle? ..kiusa se on pienikin kiusa..

Hehheee.....
tai sit soitan kaupungin miehille että tulis siistiin sen kaupungin maalla kasvavan risukon, siinä menis syreenikin samalla.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
vejä aita siihen niin että se syreeni jää sinne aidan teidän puollelle? ..kiusa se on pienikin kiusa..

Hehheee.....
tai sit soitan kaupungin miehille että tulis siistiin sen kaupungin maalla kasvavan risukon, siinä menis syreenikin samalla.....

No nauti kuitenkin siitä syreenistä, koska ne ovat ihania. Vai sekö harmittaa, että naapuri on mennyt kaunistamaan ympäristöä?

Ei se harmita, ei ollenkaan, mutta siis se mun pointti on se että se on ehdoin tahdoin istuttanut mein puolelle sen syreeninsä ,ja mä en aijo kieltää lastani tonkimasta ja tutkimasta kasveja, puita, maata, multaa, niin kauan kuin ollaan siis omien rajojen sisäpuolella. Niin siis tää naapuri ei todellakaan voi jaella määräyksiä miten minä ja lapseni ollaan omien rajojen sisäpuolella, ja siltä tää nyt tuntuu kun on ehdoin tahdoin sen puunsa roudannut omien rajojensa ulkopuolelle.

Yhteistyössä