Naapuri puhuu sitten selän takana!!!!=/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bebes

Jäsen
11.08.2004
916
0
16
Oli kiva tänään toiselta naapurilta kuulla mitä tämä meidään seinä naapuri höpisee niin tutuillu kuin tuntemattomillekin :kieh: :kieh:
Meillä kuulemma vietetään kauhean kovaäänisiä iltoja....siis että lapset riehuisivat ja huutaisivat?! |O
Joka ilta sängyssä klo. 9 ja nukkuvat viim. klo. 10?! Missä mättää?
Ottaa päähän että jauhaa muille naapureille tätä ja ei minulle sano suoraan vaan valittaa minulle muista :kieh:
Huomenna jos törmään tähän tätsyyn niin sanon kyllä pari valittua sanaa!!
Ai niin ja oli myös valittanuta että kun on jo kaksi lasta ja kohta syntyy kolmaskin niin varmasti tulee meteliä!!! Hänenkun pitää mennä aikaisin töihin |O Onneksi on kumminkin tälläisiäkin naapureita jotka puhuvat suoraan!!!

Emme muuten koskaan ole edes järjestäneet juhlia kotona!! Mies on ilta 10:neen asti töissä ja viikonloppuina aamuun asti!!!
Emme ryyppää ja metelöi?! :headwall:
Ne on vain kahden pienen lapsen ääniä mitkä loppuvat ennen sitä lain mukaista hiljaisuutta!!! Eli KLO 10:TÄ!!!! :kieh:

Jos se kuulee niitä ääniä jostain muualta ja luulee että tulevat teiltä? :o

Pystyiskö joskus vaikka ottamaan naapurin kanssa puheeksi että kuuluuko ääniä ja siinä mainitsemaan että teillä lapset jo ysiltä kiltisti nukkuu tms. jos onkin joku väärinkäsitys. Ettei tulis tarpeettomia valituksia tms.

erään vanhan naapurin mukaan mulla oli hiv :o levitteli tätä auliisti lähikaupassa. jopas meni tätin suu suppuun ku poliisi kävi sanomassa että kunnianloukkaus syyte napsahtaa jos naama ei mene kiinni. joutui sitten nolona kertomaan vielä että eihän se väite ollutkaan totta

bebes.."meillä" on kans kokemusta... yhtä sun toista paskaa puhu tää naapuri.
sileen seläntakana mut piilovittuiluna kun ohi meni.. oikeen pjaskojen pjaska se naapuri..

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
erään vanhan naapurin mukaan mulla oli hiv :o levitteli tätä auliisti lähikaupassa. jopas meni tätin suu suppuun ku poliisi kävi sanomassa että kunnianloukkaus syyte napsahtaa jos naama ei mene kiinni. joutui sitten nolona kertomaan vielä että eihän se väite ollutkaan totta

Voi herrajumala :o

Siis oikeesti tuntuu että jotkut ihmiset päästää oman ajatuksenjuoksunsa liian pitkälle ja kuvittelee mitä kaikkee vois olla ja sitten ne jutut onkin niille kohta tosia...ja sitten niitä levitellään joka nurkalla.

Mä en tajua näitä naapurivalituksia. Miten te edes olette niin paljon tekemisissä naapureidenne kanssa että kuulette noita juttuja ja vielä vedätte niistä henkeen? Olkaa etäisiä ja jos jotain juttuja liikkuu, niin antakaa liikkua.

Asutaan siis rivarissa me asutaan päädyssä ja tämä rouva tyttärensä kanssa seinän takana!!! Eilen kyllä rouvan toisen puolen seinä naapuri pesi pyykkiä vielä klo. 12 yöllä!!! Ja siitähän ei kuulu ääntä kun kone linkoaa.... :whistle:

Ja yksi mieltäni pahoittava kommentti oli se kun tämä nainen sanoi että eletään kun Turkkilaiset että ilmeisesti heidän kulttuurissaan melutaan öisin?? Ei kyllä ole minusta kiva että puhuu muille naapureille näin..
Pitäisi siis varmaan elää kuin suomalaiset ja pitää bileitä joka toinen vk.loppu ja ryypätä ja rellestää niin oltaisiin hyviä naapureita!!
Ja tilanteita olisi tällä rouvalla ollut minulle sanoa kun hän on valittanut minulle naapurin kissasta ja toisen kadun lapsista :o :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vitsi mie en ymmärrä:
Mä en tajua näitä naapurivalituksia. Miten te edes olette niin paljon tekemisissä naapureidenne kanssa että kuulette noita juttuja ja vielä vedätte niistä henkeen? Olkaa etäisiä ja jos jotain juttuja liikkuu, niin antakaa liikkua.

Meillä ainakin todella tiivis yhteisö tässä taloyhtiössä!!! Kaikilla melkein lapsia ja tulee pihalla hiekkalaatikolla oltua yhdessä!!!
Ja miksi ei voisi tutustua naapureihin? Pitäisikö vain kulkea ohi sanomatta mitään?

mä en edes tuolle naiselle päivää sanonut ja kuulin tuon juorun kaupan kassalta joka on ystäväni. ja todellakaan en anna kulkea mitään hiv juttua itsestäni :kieh:

mä en edes tuolle naiselle päivää sanonut ja kuulin tuon juorun kaupan kassalta joka on ystäväni. ja todellakaan en anna kulkea mitään hiv juttua itsestäni :kieh:

Se siis vaan iski niin sanotusti silmänsä suhun??
Tosi törkeetä mun mielestä!!! Kyllä jo jossakin pitäisi raja kulkea!! |O

valitettavasti tää kerrostalo elämä ottaa päähän kun on niin kaikkitietäviä talon omistajia ainaki tässä talossa. Mut oon yrittäny aatella niin et menköön toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos enkä välitä niistä. Tosiaan haluis asuu kaukana jossain mis ei oo naapureita missään! Oon niin kypsä jo!

Alkuperäinen kirjoittaja bebes:

Se siis vaan iski niin sanotusti silmänsä suhun??
Tosi törkeetä mun mielestä!!! Kyllä jo jossakin pitäisi raja kulkea!! |O

sillä oli tapana juoruta kaikesta mitä vaan keksi ja kaikille joka sitä kuunteli. muut anto vaan olla ku ns harmittomia juoruja levitteli

Itselläni on myös juoruavia naapureita ollut ja on jotka väittävät itsestäni asioita valehtelevat. Ykskin oli väittänyt itsestäni samanlaista ja se ei edes asunu samassa talossa. Myös tuo mistä luulee metellöinin olevan oon itse nuori nainen ja oli naapurin mies hiljaisuuden jälkeen ja sitten ihan häiriintynyt naapuri aloitti itseäni kohtaan rikkoi kotirauhani ja hakkaamisen on musiikinvihaaja. Kukaan niistä koskaan keskustellut ikinä itseni kanssa ja aloittivat pihalla kokoontumisen ja itseni asioiden yksityisten puhumisen asumisvalheita, terveysvalheita, väittävät itsestäni täysin eri henkilön asioita asumisia ja terveydellisiä eli kunnianloukkauksia ja nyt väittävät myös sukulaiseni väitettyjä terveydellisiä asioita täysin häiriintynyttä ovat ongelmaisia ja häiriintyneitä ja rikkovat oikeen urakalla sananvapautta! Kriminaaleja! Lopettaisivat tuon sekoilun jota ovat pitäneet nyt muutaman vuoden ja menisivät johonkin! Jossa asutaan ei o tarkoitus olla mikään huopatossutehdas sitten niiden pitää muuttaa huopatossutehtaaseen siellä ei varmaankaan edes häiritsevää linnun laulua! Edellisessä jossa asuin naapuri oli laittanut itselleni lappusen yörauhasta ja en enää edes asunut siellä eikä kukaan ja siellä oli sitten remontti joka paremmin tehty mitä edelliset meteliä yöllä ei ollut tai oli eri asunnossa tai kämpässäni oli yöllä oikeen kunnon poltergeist joka biletti ja meuhkasi ehkä se on se kaappikelloa kerran lyönyt poltergeist!
♈Meri♈