Naapuri oli vähän hikeentynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikenlaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikenlaisia

Vieras
Tuolla muutaman talon päässä alkoi pihapuiden kaato klo7:00 tänä aamuna. Naapurin pätevä emäntä oli syöksynyt pihalla meuhkaamaan, että miksi piti aloittaa noin jumalattoman aikaisin, kun hän olisi kerrankin saanut nukkua! Kaatajat olivat sanoneet, että siksi koska iltapäivälle on luvattu kovaa tuulta ja sadetta.

On se nyt kumma, että jos joku joskus aiheuttaa hetkellisen metelin aamuvarhain, niin heti pitää olla läyhäämässä. Tää tosiaankin on muuten hyvin hiljaista ja rauhallista aluetta. Tämäkin rouva on saanut rentoutua viimeiset 2vko kun lapsensa ollut isällään, että sikäli ihan turhaa urputusta. Ketään muuta tienoon asukasta moottorinsaha ei häirinnyt ;) Tää kyseinen emäntä on muutenkin kärkäs puuttumaan toisten asioihin ja kyttää esim. meidän pihalle jatkuvasti eikä tajua edes hävetä sitä! Onneksi on edes hieman hajurakoa, ettei ole talot toisissaan kiinni mutta aika ärsyttävää silti.

Koskaan ei siltä mitään apuja tms saa, toisin kuin täällä muut auttelevat toisiaan silloin kun joku apua tarvitsee. Esim. just yks hallitsee metsurin hommat, toinen antaa vinkkejä rakentamiseen (timpuri), yks osaa yhtä ja kolmas kolmatta. Tää emänä on pätevöitynyt näköjään valittamiseen :D

[QUOTE="jep";24342805]Aha.[/QUOTE]

No en mä ainakaan ilkeis edes mennä läyhäämään jostain muutaman tunnin kestävästä "metelistä". Varsinkaan kun ei ole jatkuvaa.

Ehkä se oli vaan se viimeinen "niitti"? Joskus sitä itsekin ärähtää jostain näennäisesti pienestä jutusta (juuri tuo että ei saa nukkua ärsyttää huono unista ihmistä ihan suunnattomasti), mutta tosi asiassa sitä on edeltänyt sarja vähän isompia ja pienimpiä asioita jotka on saanut pitää sisällään ja ei tosiaan tarvita kuin enää jokin pieni juttu niin tulee se ärähdys :D Eikä kai sitä ikinä tiedä mitä tuollakin naapurilla on ollut viime aikoina? Tosin kyttäämisestä en tykkää minäkään.. luulisi ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.

[QUOTE="vieras";24342870]Typerää nyt tulla noin pienestä tänne vitisemään. Kaikilla menee joskus pienestä/ olemattomasta asiasta. Oo hiljaa![/QUOTE]

En mä vikise, huvittaa vaan :D Ja toisaalta hävettää tuon naapurin puolesta...

Mua ihmetytti, kun muutama viikko sitten meidän mökillä tapahtui veneonnettomuus. Pihaan ajoi sitten ambulansseja kaksin kappalein ja paloauto (4 lähti sairaalaan ). Niin eikös naapurimökin mamma tule kitisemään, että paloautoa on siirrettävä, jotta hän pääsee lähtemään (paloauto oli tilanpuutteen vuoksi pysäköity tien eteen ). Oikeesti, ihmisillä ei tunnu olevan tajua mistään enää! Siinä tilanteessa ei olis voinu vähempää kiinnostaa, jos joku joutuu odottamaan pihasta poispääsyä.

[QUOTE="vieras";24342931]Mua ihmetytti, kun muutama viikko sitten meidän mökillä tapahtui veneonnettomuus. Pihaan ajoi sitten ambulansseja kaksin kappalein ja paloauto (4 lähti sairaalaan ). Niin eikös naapurimökin mamma tule kitisemään, että paloautoa on siirrettävä, jotta hän pääsee lähtemään (paloauto oli tilanpuutteen vuoksi pysäköity tien eteen ). Oikeesti, ihmisillä ei tunnu olevan tajua mistään enää! Siinä tilanteessa ei olis voinu vähempää kiinnostaa, jos joku joutuu odottamaan pihasta poispääsyä.[/QUOTE]

Just näitä "minä ja minun napani"-ihmisiä.

Normaalin elämisen ääniä ei siedetä eikä sitä, että joskus vaan täytyy odottaa...

Yhteistyössä