naapuri oli laiska viemään roskiaan jäteastiaan..

aha
niin siis mahtoiko heittää ulos odottamaan että menee roskikselle?minä ainakin teen jos siivoan ja otan kakkavaipparoskat tms.jotka haisevat ja laitan siihen odottamaan..oisko hienoa sitten kun joku soittas poliisit..
 
tsiisus..
Alkuperäinen kirjoittaja aha:
niin siis mahtoiko heittää ulos odottamaan että menee roskikselle?minä ainakin teen jos siivoan ja otan kakkavaipparoskat tms.jotka haisevat ja laitan siihen odottamaan..oisko hienoa sitten kun joku soittas poliisit..
No on varmaan hieman eri asia heittää se pussi alas parvekkeelta kun laittaa siihen oven ulkopuolelle odottamaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Siis tuliko poliisit niitten roskien takia? Eikö niillä oo parempaa tekemistä...

Jos joku heittää roskiksen jossa oli lasia alas parvekkeelta niin kuvittele mitä olis tapahtunut jos olis osunut jotain päähän.
 
Anne
Mietin, että miten poliisi ja roskapussi pihalla liittyy toisiinsa.

Kyllähän sitä tossa tilanteessa talonmies tai isännöitsijä tai joku naapuri käy ojentamassa roskaajaa, mutta se että poliisi kutsutaan roskapussin heittelijää katsomaan on hiukan liioittelua.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Mietin, että miten poliisi ja roskapussi pihalla liittyy toisiinsa.

Kyllähän sitä tossa tilanteessa talonmies tai isännöitsijä tai joku naapuri käy ojentamassa roskaajaa, mutta se että poliisi kutsutaan roskapussin heittelijää katsomaan on hiukan liioittelua.
Sakot tollaselle annetaan. Eikä liiottelua ollenkaan, nbaapurit varmaan kyllästyy jatkuviin järjestyshäiriöihin ja roskapusseihin pihalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Mietin, että miten poliisi ja roskapussi pihalla liittyy toisiinsa.

Kyllähän sitä tossa tilanteessa talonmies tai isännöitsijä tai joku naapuri käy ojentamassa roskaajaa, mutta se että poliisi kutsutaan roskapussin heittelijää katsomaan on hiukan liioittelua.
Kai se vähän riippuu kuka on kyseessä. Luulen ettei poliisikaan ihan turhia tule katsomaan.
 
Lotina
Mun mude heitti roskapussit aina partsilta (6.krs) alas kun olin pihalla leikkimässä.
Se kailotti et täältä tulee nää pikku ystävät! EIPÄ ollu noloa keräillä pussukoita roskiin.
Yäk!
 

Yhteistyössä