Naapuri!!!!!!! Mikä joulumielen nostattaja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Nyt kyllä niiin haluaisin sen omakotitalon! Naapurilla on taas bileet, ja minun asuntoni haisee aivan tupakalle, kun naapurit polttavat terassilla ja ikkunalasit vain helisevät kun bassoa täytyy jumputtaa aivan tajuttoman kovaa! Lisäksi tiedän jo etukäteen herääväni 4-5 aikaan aamulla, kun naapuri tulee kavereineen jatkoille ja silloin heidän on pakko jäädä polttamaan ja kailottamaan kännijorinoitaan etupihalle, minun makuuhuoneen ikkunani eteen! :kieh: Pitäisikö minun etsiä tuolle ukolle tyttöystävä, jos hän vähän rauhoittuisi..?

[QUOTE="Vieras";27746653]Laitat kajarit tämän ihanan mulkerssonin seinää vasten ja alat soittaa täysillä humppaa aamuisin kello 7 kun se on krapuloissaan ja koittaa nukkua..[/QUOTE]

Oikein ja kohtuullista. Lisäksi jos hajut kulkevat ristiin niin suitsukkeet palamaan!

[QUOTE="Vieras";27746653]Laitat kajarit tämän ihanan mulkerssonin seinää vasten ja alat soittaa täysillä humppaa aamuisin kello 7 kun se on krapuloissaan ja koittaa nukkua..[/QUOTE]

Mie tehin tuolla tavalla, kun me muutettiin kerrostalosta pois. Loppusiivouksen tein sitten oikein kunnolla äänen kanssa. Väsytti ja vtutti, kun naapuri oli edellisen yön bailannut. Mahtoi olla kivaa, kun bassot jytkäsi ja imurin suulake hakkasi seinälistaan (paukutin oikein tahallani siihen tasaiseen tahtiin varmaan kymmenen minuuttia)

• Tykkää
Reactions: unelmoiden

Näin just. Mulla oli aikanaan naapurin kans juuriki tämmöstä vääntöä, kumpikkaan ei tainnu ikinä antaa periksi... :D

Mies teki tämän tempun kerran töihin lähtiessään. Bassot täysille ja kajarit kattoon kiinni yläkerran bilettäjän sängyn alle. Naapuri oppi kerrasta.

Olen hirveän huono sanomaan tuollaisista, yritän lähinnä vihjailla, esim. jos koirat ovat pihalla, niin pyydän ne sisään huutamalla että "noniin tytöt sisälle, nyt käydään nukkumaan" juuri silloin kun bilettäjät ovat tupakalla.. Tiedän, aika huono vihjaus, mutten ole keksinyt oikein parempaakaan :D

Yhteistyössä