Naapuri löi tytärtäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maria"

Vieras
Lapseni nukkumaan mennessään kertoivat naapurissa olevan perheen mummon lyöneen häntä (ei kovaa) ja sanoneen "haista vittu". Isosisko oli vieressä myös ja nähnyt kaiken..olivat molemmat tapauksesta järkyttyneitä :(
Huomenna tiedossa kiva visiitti naapuriin selvittämään tämä asia. Toivon todella, että tämä mummo pyytää edes anteeksi.

Vanhin poika (17v) tulee mukaan taustatueksi...en uskaltais yksin raskaana mennä sille ovelle, se perhe nyt on muutenkin aika outo. Keskustelen ihan asiallisesti...jos näen aihetta, pitää harkita lastensuojeluilmoituksen tekoa. Perheellä kolme pientä lasta...mietin miten siellä kohdellaan omia, jos naapurin lapsiakin uskalletaan mäiskiä.

Lyönti ei ollut kova, mutta kajoaminen kuitenkin..rikosilmoitus ei olis kyllä hyvä idea..saattais tämä henkilö miettiä kahdesti ennenkuin seuraavaksi lyö lapsia.

Oliko se sun lapsi? Kivimaalla? Se pappa on ihan skitso!

Juu, mun vanhin likka on kyseessä, nyt ollaa ootettu syyttäjän mielipidettä jo kohta puol vuotta, että mitä mieltä se jutusta on, pyysin korvattavaa 600€ ja pelkään, että syyttäjä katsoo, että Kivimaanpapan pitää korvata enemmän, eli pyysin liian vähän, eikä siis lähe sentakia syyttämään ollenkaan...
Tiedätkö papasta enemmän? =)

[QUOTE="Maria";24200133]Lyönti ei ollut kova, mutta kajoaminen kuitenkin..rikosilmoitus ei olis kyllä hyvä idea..saattais tämä henkilö miettiä kahdesti ennenkuin seuraavaksi lyö lapsia.[/QUOTE]

Tollasille on oikeasti näytettävä että noin ei toimita!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200144:
Jäi, ja jäi muillekkin naapuruston lapsille, kaikki juoksee aina kotiin, kun papan näkevät, jopa nuoremmat sisarukset sitä pelkäävät ja puhuvat, että pahapappa on ulkona, mennään isi sisälle... :/

Tekikö mieli käydä mojauttamassa papparaista?

[QUOTE="hmmm";24200145]Kummallista jos sun lapsellesi tulisi mieleen valehdella tuollaisesta[/QUOTE]

Mitesse vanhankansan sanonta menikää: Lapsen suusta tulee se totuus. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200148:
Mitesse vanhankansan sanonta menikää: Lapsen suusta tulee se totuus. ;)

No jos mun lapseni tulisi naapurista itkien ja kertoisi moista, ei tulisi mieleenkään että lapsi valehtelee. Kyllä sen huomaa hyvänen aika

[QUOTE="hmmm";24200153]No jos mun lapseni tulisi naapurista itkien ja kertoisi moista, ei tulisi mieleenkään että lapsi valehtelee. Kyllä sen huomaa hyvänen aika[/QUOTE]

Niimpä, kyllä mäki lapsiani uskon, vaikka joskus valehteleekin, mutta onneks oon oppinu tuntee ilmeen jolloin valehtelee :)

Kyseessä ilmeisesti aika nuori mummo, en ole itse kyseistä henkilöä nähnyt, mutta lapset sanoivat hänen näyttäneen nuorelta. Lapsilla ei ole syytä valehdella asiasta, eivät olisi halunneet aluksi kertoa, koska pelkäävät tuota mummoa..ja tietävät, että teen asialle jotain. Heidän kaverinsa oli kiireen poistunut paikalta kun mummo tuli ovesta...hänkin kuulemma pelkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24200139:
Juu, mun vanhin likka on kyseessä, nyt ollaa ootettu syyttäjän mielipidettä jo kohta puol vuotta, että mitä mieltä se jutusta on, pyysin korvattavaa 600€ ja pelkään, että syyttäjä katsoo, että Kivimaanpapan pitää korvata enemmän, eli pyysin liian vähän, eikä siis lähe sentakia syyttämään ollenkaan...
Tiedätkö papasta enemmän? =)

No siis se pappa kävi joskus mun entisen työpaikan luona (olin silloin siellä töissä) ja huuteli meille ohimennen, siis valitti millon mistäkin. Käveltiin liian lähellä autoja, oltiin väärään aikaan kaupassa (käytiin hakemassa eväät lähikaupasta), mitä vain keksi. Sitten järkytyksekseni huomasin että kyseinen pappa asuukin meidän lähellä. No, ei ihan seinänaapurissa, mutta naapuritalossa. Sitten alkoikin valittelu koirasta. "Kyllä koira tarkenee pakkasella ilman vaatteita" (meillä herkästi paleleva pikkukoira), "koira kävelee liian lähellä", "ei sinne nurmikolle saa pissattaa" jne... Muutettiin kyllä jo onneksi pois sieltä.

En muista tarkkaan teidän tapausta, lehdestä silloin luin siitä.

[QUOTE="Maria";24200133]Lyönti ei ollut kova, mutta kajoaminen kuitenkin..rikosilmoitus ei olis kyllä hyvä idea..saattais tämä henkilö miettiä kahdesti ennenkuin seuraavaksi lyö lapsia.[/QUOTE]

Siis tarkoitin, et olis hyvä idea...väsyneenä tulee kirjoitusvirheitä :)

Yhteistyössä