Naapuri ehti sitten enen minua soittamaan lastensuojluun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:
Kuinka kauan sitä on jatkunut?

kesällä jo alkanut, välilä rauhoittui, mutta on alaknut taas.
äidillä varmaan hermot kireällä.

naapurrikin sanoi etä kyllä äiti jaksaa miehiä hoitaa , mutta ei lapsiaan.

tässä perheessä on myös poika, joka on noin 3v

Ja naapuri ehti ennen sua?
Miksette ole jo kesällä soittanut lastensuojeluun? Miksi olette monta kuukautta katsellut vaan sivusta?

Olin just ajatellut soitaa , ja olin menossa viemään roskia ku naapuri tuli niiten poliisien kanssa juttelemaan sajanoi että hän soitti.
tää kyseinen naapuri asuu juuri tämän perheen alakerassa, joten varmaan sieltä on sitten enemänkin kuulunut kaikenlaista.
Eihän kukaan meistä ole täydellinen, enkä ole itsekään väittänyt olevani hyvä kasvatja,mutta lapsen rääkkäämisä en hyväksy

Hyväksyithän sä sen muutaman kuukauden ajan, koska huomasit lapsen silmän olevan usein musta ja että lapsi ei päässyt kotiinsa, koska äiti ei avannut ovea, etkä tehnyt asialle mitään.

siinä tapauksessa jos ei jatkuvasti ramppaa, kyl äiteen pitäs ainakin kysyä mitä asiaa tytöllä...
ehkä siinä on jotain perheellä vaikeutta ehkä ei... toisaalta lastensuojelu selvittää sitten ne.. kävi vaan tuo "ramppamis"asia mielessä =)

Hyvä että joku teki ilmotuksen.

Surku tulee lapsia kun äiti tekee heille tuollaista :'(

Toivottavasti sen perheen asiat menee parempaan suuntaan. Joskus vain on niin se vaatiin ulkopuolisen puuttumista asiaan ennenkun asiat korjaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mjk:
mie vähän ihmettelen.. siis jos äiti ei aukaa "heti" Ovea ollaan lastensuojeluun soittamasa... minä voin ihan suoraan sanoa, että meillä tuo 6 vee ramppaa tunnin sisään vähintaan 15 kertaa tuossa ovella(ilman asiaa) monesti aukaan ovea vähän, pojalla ei asiaa... tätä jatkuu paljon.. jos tässäkin tytön tapauksessa äiti ei vaan "viitsi" avata ovea joka minuutti tytölle... tietenkin vois aina kysyä onko tytöllä hätää

Vaikka mun lapset ramppais minuutin välein ovella, niin eipä ole tullut mieleenkään olla avaamatta ovea. Varsinkaan jos siellä huudetaan ja hakataan ovea.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kun ap kertoi tästä aikaisemmin palstalla, oli todella moni sitä mieltä, että hän vouhottaa turhaan. "Kyllä 4 v voi jo ulkoilla yksin" ja "mikset mene lastesi kanssa sinne pihalle lapsen seuraksi ettei sen tarvitse yksin siellä huutaa", yms sanottiin. "On meidänkin nelivuotiaalla aina mustelmia" jne.

Ja nyt taas ihmetellään, miksi he eivät ole ilmoittaneet sossuun jo aikoja sitten :whistle:

muistan :D ja tää oli paras: "mikset mene lastesi kanssa sinne pihalle lapsen seuraksi ettei sen tarvitse yksin siellä huutaa" :D