Naapureista, mitä miettisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hohhoijaa

Vieras
Meidän naapurissa asuu semmoinen todella puhelias hölösuu nainen, joka ei ilmeisesti paljonkaan ajattele mitä sanoo... Se kertoi, että eräs meidän toinen naapuri (hänen hyvä ystävänsä), 2 lasta ja mies, huijaa kaikki tuet itselleen... Ne olivat käyneet lastenvalvojalla kertomassa että ovat eronneet ym. ja laittaneet miehen kirjat pois asunnosta.. Nyt ne ottavat kaikki mahdolliset tuet, yksinhuoltajakorotukset, asumistuet ym. Ja se mies ei pihalla paljon ole,kun se pakoilee huoltomiestä joka oli jutellut tämän naisen kanssa ja tarjonnut apua jos nainen tarvii, koska mies lähti lätkimään... Mitä ajattelisitte tästä? Ja tosiaan näähnyt noin ison vaivan sen takia että saa enemmän rahaa, että ihan lastenvalvojalla käyneet... \|O Itteäni sapettaa tollanen..

No eihän sitä tiedä mikä heidän tilanteessa todellisuudessa on, jos vaikka onkin ongelmia parisuhteessa ja ovat eronneet, mutta lasten takia pitää edelleen olla yhteyksissä. Ja tiedän erään parin jotka tosiaan erosivat avioliitostaan ja muutaman kuukauden jälkeen alkoivat kuitenkin uudelleen "seurustella" kuitenkin niin että molemmilla omat asunnot. Tässä tapauksessa ei kyllä mistään tukien saamisessa ollut kyse, kun kumpikin sen verran varakkaita, että tuskin tukia omakotitaloihinsa saisivat.

Mutta siis mä en muutenkaan jaksa kantaa huolta tuollaisista asioista, eikä mua kiinnosta huijaako joku tukia vai ei, sillä kyllä todella vähävarainen saa olla että tuilla yleensäkään elää. Ehkä myös se vaikuttaa, että itse tulen hyvin toimeen näin, ilman tukia tms. niin en koe että se olisi minulta pois. Ja jos oku tuollaiseen lähtee, että oikein eroaa niin kyllä täytyy rahat todella tarpeseen tulla. Itse en kyllä eroasi mistään hinnasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:21 Ella78 kirjoitti:
No eihän sitä tiedä mikä heidän tilanteessa todellisuudessa on, jos vaikka onkin ongelmia parisuhteessa ja ovat eronneet, mutta lasten takia pitää edelleen olla yhteyksissä. Ja tiedän erään parin jotka tosiaan erosivat avioliitostaan ja muutaman kuukauden jälkeen alkoivat kuitenkin uudelleen "seurustella" kuitenkin niin että molemmilla omat asunnot. Tässä tapauksessa ei kyllä mistään tukien saamisessa ollut kyse, kun kumpikin sen verran varakkaita, että tuskin tukia omakotitaloihinsa saisivat.

Mutta siis mä en muutenkaan jaksa kantaa huolta tuollaisista asioista, eikä mua kiinnosta huijaako joku tukia vai ei, sillä kyllä todella vähävarainen saa olla että tuilla yleensäkään elää. Ehkä myös se vaikuttaa, että itse tulen hyvin toimeen näin, ilman tukia tms. niin en koe että se olisi minulta pois. Ja jos oku tuollaiseen lähtee, että oikein eroaa niin kyllä täytyy rahat todella tarpeseen tulla. Itse en kyllä eroasi mistään hinnasta.

Siis kyllä mies asuu talossa, ja ovat yhdessä edelleen... Koska tämä naapuri joka nyhtää tätä rahaa on tämän hölösuun hyvä ystävä, ja tämä hölösuu nimenomaan sanoi että ottivat miehen kirjat muualle ja leikkivät eroa että saavat enemmän tukea...

Yhteistyössä