Naapureista älinää..

Pakko purkautua jonnekkin ja valitsen teidät mun monkumisen kuuntelijoiksi :D

Eilen illalla naapurit piti bileet, ja ei siinä, ei mua haittaa jos kuuluu biisiä tai juttelua tms. mutta perkele! puol yhen aikaan ne rupes sit tappeleen siellä! Joku muija(ilmeisesti asuu tossa yläkerrassa) päätti ulostautua kämpästä ja jäädä vollottaan rappukäytävään mun oven taakse. Kävin siinä röökillä ja oottelin jonku tovin josko se sais kerättyy ittensä mutta ei, jatku ja jatku.

Hermohan siinä meni ja kävin valittamassa sille jotta painuu v*****n mun oven takaa mölyämästä. Kaiken huipuks se muija veteli satavarmasti röökiä tos oven eessä koska mun eteinen on lempannu röökille siitä saakka. No puol kahen jälkeen tuli taksi pihalle ja oletin et ne meni sillä kun niin sanoivat, mutta ehei, sehän oiskin ollu liian helppoa! Niistä lähti vain pari.

Taistelu rauhottu ja kahen maissa olin just vaipumassa uneen kun se saatana alko taas! Sillon kiehahdin ja kävin karjumassa niille tossa niin että rappukäytävä raiku. Sen jälkeen tajusivat lähteä jopa ulos, mutta jatkovat mölinää ulkona kunnes puol kolmen maissa tuli taas taxi..

Sit oli hiljasta ja rauhallista, vaan eipä mulla enää uni tullu ja sit poikakin heräs karjumaan ja oli niin ihana yö, toivottavasti ens yö on kans yhtä ihana :heart:

Hih,kiitos, kylläpä tuli hyvä mieli kun sai vähän jonnekki avautua :D
 
no kyllähän mä tiiän et voi soittaa mut oon niin juntti etten kehtaa soittaa.. :ashamed:
eikä mua yleensä bileet häirittekään, nyt vaan olin oottanu vloppua et saa nukkua univelkoja pois ja prkleen räkänokat pilas mun suunnitelmat..
 

Yhteistyössä