Naapureiden kesken

Olen juuri tulossa iltapesulta. Matkalla makuuhuoneeseen poikkean vielä keittiön kautta tarkistamassa tärkeän asian seuraavaan päivään liittyen. Kuulen mieheni tulevan taakseni ja tunnen, kuinka hän alkaa hyväillä alastonta vartaloani. Rintojani, kosteaa jalkoväliäni... Hänen huulensa hamuavat kaulaani ja näykkivät korvannipukkaani. Tunnen kovan kalun pakaroitani vasten. Miten nuo kädet ja huulet saavatkaan minut aina syttymään! Nautin mieheni hyväilyistä samalla kun hän työtyy minuun takaapäin ja alkaa naida minua, mieheni on joskus niin malttamaton! Katson ikkunasta pimeään syysyöhön ja huomaan ajattelevani, kuinka helposti viereisestä talosta voisi katsella valaistuun kotiimme...

Mieheni vetäytyy minusta ja lähtee kohti makuuhuonetta, seuraan perässä. Hän odottaa minua sängyllä selällään ja asetun hänen päälleen. Annan tuon ihanan kalun upota takaisin syvälle pilluuni ja aloitan ratsastuksen. Katseeni hakeutuu taas edessäni olevaan ikkunaan ja huomaan viereisessä talossa palavan myös valot yhdessä asunnossa. Siellä seisoo mies ikkunan edessä, on ilmeisesti ollut aikeissa laskea verhon, mutta jääkin katselemaan puuhiamme. Mies selvästi tykkää katsella, eikä häpeile sitä. Huomaan tilanteen kiihottavan minuakin ja nautin siitä. Tuo mies alkaa hyväillä etumustaan, kaivaa sitten kalunsa esiin ja alkaa runkata sitä. Nautin esityksestä ja yritän pitkittää omaa sekä mieheni nautintoa hidastamalla välillä tahtia.

Naapuritalon mies vetäytyy kauemmas ikkunan luota ja huoneeseen saapuu nainen, joka suutelee miestä ja polvistuu tämän eteen. Hän upottaa täysin kovana olevan kalun suuhunsa, mies nauttii tästä samalla kun seuraa ikkunasta nautinnollista ratsastustani. Nainen asettuu miehen eteen kontilleen ja mies survaisee kalunsa sisään. Katselen tuota kiimaista panoa samalla kun nautin omastani. Naapurin mies seuraa myös minua herkeämättä.

Haluan kiusata molempia miehiä lisää ja annan käsieni vaeltaa rinnoilleni. Hyväilen niitä samalla kun mieheni hyväilee klitoristani sormellaan. Suljen silmäni ja otan kaiken irti tästä ainutlaatuisesta hetkestä. Tunnen, kuinka orgasmi alkaa vyöryä ylitseni. Enää en voi enkä halua pitkittää sitä. Lantioni alkaa väristä ja kiihdytän tahtiani. Laukean voimakkaammin kuin aikoihin, voihkin ja valitan. Kun mieheni huomaa laukeamiseni, antaa hänkin periksi ja tunnen, kuinka hän ampuu ison lastin syvälle pilluni perukoille.

Toivuttuani tästä nirvanasta avaan silmäni ja katson, mikä tilanne naapurissa mahtaa olla. Mies runkkaa juuri lastiaan naisen pepulle ja katsoo minua. "Mitäs siellä ikkunassa näkyy?" Havahdun mieheni kysymykseen ja minua alkaa hymyilyttää. Painan pääni mieheni rintaa vasten ja hän kääntää minut selälleen ja katsoo silmiini. "Taisit nauttia äskeisestä?" Hän sanoo ja katsoo minua ilkikurisesti. Silloin tajuan mieheni olleen selvillä äskeisistä puuhistani. Hänkin taisi nauttia... ;)

Yhteistyössä