N
"Näin Meillä"
Vieras
Meille kerrottiin perjantaina että tiistaina, siis huomenna, on päiväkodissa naamiaiset. Mitään hienoa asua ei kuulemma kannata laittaa eikä ole tarkoitus, että pitäisi lähteä kaupoille asua ostamaan. En viikonloppuna olisi ehtinytkään, kun on ollut kiirettä ja on edelleen. No mitäs mä sille laitan, kun ei ole mitään rooliasua ennestään kotona?
Tai no, yksi on, mutta se on hienonhieno, käyttämätön prinsessamekko, jonka pääväri on valkoinen. Siellä remutessa ja syödessä se menisi varmaan hurjaan kuntoon - ja olisi liiankin "panostettu" jos kerran mitään ihmeempää ei kannata laittaa. Eikä ole vielä mitään tiaraa tai vastaavaa sen seuraksi.
Kyseessä 3-vuotias tyttö. Mun pää lyö ihan tyhjää. Jos kerran ei ole tarkoitus laittaa tähän rahaa, niin mitäs itse laittaisitte lapselle asuksi jostain mitä kotoa jo löytyy? (Meillä ei ole mitään vanhaa valkoista lakanaa johon ryhtyisin silmänaukkoja leikkaamaan ja kummitusta siitä tekemään.) Vai laitanko sen valkoisen prinsessamekon silläkin uhalla, että menee pilalle?
Kyseessä 3-vuotias tyttö. Mun pää lyö ihan tyhjää. Jos kerran ei ole tarkoitus laittaa tähän rahaa, niin mitäs itse laittaisitte lapselle asuksi jostain mitä kotoa jo löytyy? (Meillä ei ole mitään vanhaa valkoista lakanaa johon ryhtyisin silmänaukkoja leikkaamaan ja kummitusta siitä tekemään.) Vai laitanko sen valkoisen prinsessamekon silläkin uhalla, että menee pilalle?