Naaman peittely julkisuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Minusta pitais kieltaa toi huppareiden huppujen paalla pito ja naaman peittely huiveilla ja lehdilla/kirjoilla oikeudenkaynnissa. Jos kerta on itsensa sinne jarjestanyt, niin sitten pitaa voida kantaa seuraukset kuin mies kanssa. Istuvat siella huppujensa piilos, pelkurit. Ja jos on syyton, niin sita suuremmalla syylla pitais pitaa paa ylhaalla ja itseaan puolustaa. Jos on syyllinnen, niin sitten osa rangaista on juuri hapea ja ihmisten tuijottelu ja paheksunta.

*ugh*

Mä en kyllä haluais, että mun naamaa missään pedofiilioikeudenkäynnissä näytettäis, vaikka kuinka olisin syytön, koska senhän tietää, ettei kansa sitten kuitenkaan aina ole samaa mieltä kuin oikeus. Vaikka oikeus toteaisikin sut syyttömäksi, niin se ei mitenkään takaa sitä,ettei sinua kuitenkin yleisen mielipiteen mukaan pidettäisi syyllisenä. Ja kun kuitenkin syyttömiäkin siellä joskus on syytettynä. Ei se ihan niin mustavalkoista kuitenkaan ole, että jos oot syytön, niin voi olla vaan ylpeä ja luottaa siihen, että kaikki muutkin uskoo sun olevan syytön.

Sen jälkeen kun ihminen on todettu syylliseksi niin sillon sen naaman voi läväyttää ihan miten isolle taululle hyvänsä, sitä ennen ei =) Edellämainituista syistä..

Samaa mieltä. Varsinkin tuomiota annettaessa saisi olla naama näkyvissä.

Tuosta pedofiiliasiasta tuli mieleen miten loistavan keksintö on jenkkilässä kun nettisivulta voi tarkistaa kaikki seksuaalirikolliset koko maasta ja lähiympäristöstään yhdellä klikkauksella.
Tulee henkilöstä kuva , tarkempi tieto minkälainen seksuaalirikos kyseessä ja tiedot tuomioista.
Itse ainakin haluaisin tietää minkälaisia hyypiöitä naapurissani asustaa.

Yhteistyössä