Naamakirjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vielä liittynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos sinua oikeasti kiinnostaa seurata milloin niinsanotut ystäväsi joista suurin osa oikeasti ei ole ystäviäsi syövät tai tekevät jotain muuta yhtä jännää niin liity ihmeessä

Ainoa hyvä puoli facessa on kuulumisten vaihtaminen joidenkin vanhojen tuttujen kanssa joiden kanssa ei ehkä muuten tulisi pidettyä yhteyttä. Ei tapahdu kovin usein joten aika näennäinen hyöty. Jotkut ihmiset saa parhaiten kiinni facesta mutta se kertoo niistä jo paljon.

Jos olet huomionkipeä niin siihen tarkoitukseen fb on loistava. Eri asia kiinnostaako ketään paskaakaan jatkuvat merkityksettömät tilapäivityksesi mutta sillähän ei ole merkitystä kunhan huomiota tippuu. Ihan sama on ruinata huomiota jossain saatanan nettipalstalla.

Sieltä olen löytänyt lapsuuden kavereita, joista en ole kuullut vuosiin mitään ja kiva nähdä miten he ovat muuttuneet ja kuulla mitä tapahtunut vuosien aikana :)

Ihmeellistä on tosin juuri tuo miten osa ihmisistä selittää miten nyt kävin suihkussa ja 5 min sitten paskalla ja pyyhin niin ja niin monella paperilla..

Viimeksi muokattu:
Kun liityt, niin sulle alkaa sadella kaveripyyntöjä vaikka keneltä serkunkumminkaimoilta, ja sitten joudut miettimään, että pitääkö ne nyt sitten hyväksyä kavereiksi... Ja sitten jos päädyt hyväksymään kaikki serkunkumminkaimat, niin ei enää tee mieli päivittää mitään koko paskaan, kun et kuitenkaan halua sitä niille kaikille kertoa, ja lisäksi on todella raivostuttavaa lukea kaikkien turhanpäiväisten ihmisten turhanpäiväisistä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24149408:
jos ei oo FB:ssa kuulee kaikki uutiset ja juorut viimeseksi. kuinka hauskaa se on? :whistle:

No, mä kuulen juorut muutenkin yleensä viimeisenä :) eikä pahansuopaiset juorut mua kiinnosta, hyvät/kivat kylläkin.

[QUOTE="Hmmm";24149449]Kun liityt, niin sulle alkaa sadella kaveripyyntöjä vaikka keneltä serkunkumminkaimoilta, ja sitten joudut miettimään, että pitääkö ne nyt sitten hyväksyä kavereiksi... Ja sitten jos päädyt hyväksymään kaikki serkunkumminkaimat, niin ei enää tee mieli päivittää mitään koko paskaan, kun et kuitenkaan halua sitä niille kaikille kertoa, ja lisäksi on todella raivostuttavaa lukea kaikkien turhanpäiväisten ihmisten turhanpäiväisistä asioista.[/QUOTE]

niin niin..FB:ssa kaikki voi olla kavereita. sitä varten siinä on se chatti että voi selän takana sitten ihmetellä toisten statuksia ja kuvia. :D

Minä tykkään :) Helppo pitää yhteyttä kavereihin, voi lähetellä viestejä tai chattailla, on osto/myyntipalstoja paikkakunnittain, hyviä kauppoja on tullut tehtyä ja halvalla! Ja muutenkin on saanu myytyä kaikkea tarpeetonta :)
Ja ainakin itteä kun ajattelee, niin sitä on nykyisin paljon sosiaalisempi ja tapaa ihmisiä useammin, kun yhteyden pito on niin helppoa.

Hermot menee FB:n kanssa, koska toiminnot ovat käsittämättömän sekavasti toteutettu. Yksityisyysasetusten tarkempaan säätämiseen kuluu hirmuisesti aikaa ja silti jää epävarma olo.

Odota vielä muutama viikko, niin google+ aukeaa kaikille. Nyt vain kutsutuille. Itse uskon google+ toimivuuteen melkeinpä jo nyt, koska heillä muutkin hommat toimii.

Yhteistyössä