Naamakirjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen monta kertaa harkinnut liittyväni Facebookiin, mutten vielä ole rohjennut..
Täällä varmaankin on monta käyttäjää paikalla :)

Laittakaa omia hyviä ja huonoja kokemuksia.
Onko mitään riskejä tms?

jokaisessa avoimessa nettiyhteisössä on omat riskinsä ja vaaransa. pitää vaan itse tietää mitä kuvia esim. laittaa jakoon.

on siellä silleen ihan hyvät suojausmekanismit esim. silleen että voi valita kuka oman profiilin ja kuvat näkee (esim. että vain ystävät näkee ne). mutta sitte siellä on niitä kaikenmaailman kutsuja ja muita sovelluksia joita lähetellään toisille, jotka ovat iso tietoturva-aukko semmoselle joka niitä osaa oikein käyttää.

Ei nyt huonoa sanottavaa, mutten ole innostunut. Jotenkin ei ole nyt tarvetta, mutta ehkà siihen joskus myòhemmin innotun, kuka tietàà. Tykkààn pitàà yhteytta Skypellà

On se itse asiassa aika ärsyttävä. Mun "kavereista" siellä suurin osa on ihan hyvänpäiväntuttuja jos sitäkään, mutta en oo sitten viitsinyt niiltä kieltäytyäkään. Mut toisaalta oon saanut yhteyden vanhoihin koulukavereihin jne, joista en oo kuullut vuosikausiin. Ilmankin olis pärjännyt, mutta nyt oon koukussa :(

Kuulemma sieltä voi jotkut kaivella niitä kuvia, vaikka eivät olekaan ns. kavereita. En tiedä... ei nyt varmaan kannata ihan kamalan henkilökohtaisia juttuja sinne lätkiä, mutta samahan se on kaiken nettiliikenteen kanssa.

Yhteistyössä