Nää viikonloput on kyllä yks kärsimys 3-vuotiaan kans!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
KOKO ajan vinkuu, vinkuu, ulvoo, huutaa, rääkyy, märisee!!!!!!!!!!! Ei oo todellista kuinka raivostuttava voi olla kolmevuotias. Ollaan joo tänään käyty jo ulkona kävelemässä parin kilometrin lenkki, lapsi käveli itse, että sais vähän purettua tuota riivatun energiaa. Nyt taas vinkuu pihalle, kun pitäis päästä laskemaan mäkeä ja mä en kertakaikkiaan JAKSA! Eikä vois vähempää kiinnostaa, haluaisin vaan ottaa tunnin päikkärit, mut eihän tuo riiviö nuku edes päikkyjä enää, oo nukkunutkaan kohta vuoteen. Ja kaiken lisäksi on koko ajan jotain haluamassa, niin etten saa hetken rauhaa.

Jos se ei saa sulta riittävästi jakamatonta huomiota? Meidän 3-vuotias ainakin muuttuu vinkujaksi, jos niin käy. Ja kyllähän lapsi ihan oikeasti tarvii ulkoilua ja liikuntaa - ei toi parin kilsan lenkki varmaankaan riitä.

meil just samanlaista otan osaa ap...tarhassa nukkuu ja käyttäytyy niin vieras koreesti..mutta himassa vinkuu,vinkuu ja on kokoajan menossa tai vaatimassa sitä sun tätä.ois kyl helpompaa et ois pikkukakkonen tiä sitä sitten.Mutta mua jo käyny niin ottaa kupoliin että olen jo ajatellu että en halua jaksa edes toista kun tämä yks jo niin vaaaatiiiiiiiiva.prkl on kyllä hermot täälläkin tosi tiukalla välillä hali sulle

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Jos se ei saa sulta riittävästi jakamatonta huomiota? Meidän 3-vuotias ainakin muuttuu vinkujaksi, jos niin käy. Ja kyllähän lapsi ihan oikeasti tarvii ulkoilua ja liikuntaa - ei toi parin kilsan lenkki varmaankaan riitä.

no tuo ihan oikeasti vaatis sen jakamattoman huomion 24/7. nyt se on takapihalla leikkimässä ja tyytyväinen!:)

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
meil just samanlaista otan osaa ap...tarhassa nukkuu ja käyttäytyy niin vieras koreesti..mutta himassa vinkuu,vinkuu ja on kokoajan menossa tai vaatimassa sitä sun tätä.ois kyl helpompaa et ois pikkukakkonen tiä sitä sitten.Mutta mua jo käyny niin ottaa kupoliin että olen jo ajatellu että en halua jaksa edes toista kun tämä yks jo niin vaaaatiiiiiiiiva.prkl on kyllä hermot täälläkin tosi tiukalla välillä hali sulle

Joo, mä oon kyl melkein päättäny et pikkukakkosta ei tuu, vaikka 1½ vuotta on yritetty. ei niist kuitenkaan enää leikkikavereita tulis.

Yhteistyössä