V
vieras
Vieras
Onko teidän lapsilla viikkoraha? Paljonko? Maksaako karkkinsa itse? Tekeekö kotitöitä, josta saa rahaa? Paljon annatte rahaa ja mikä on tuo kotityö? Onko saldoraja kännyssä? Paljon?
Meidän lapsella(9v.) on viikkoraha 5 euroa, ja maksamme hänen karkkinsa(karkkipäivä kerran viikossa) Ei tee muita kotitöitä, kun siivoaa huoneensa ja se sisältyy tuohon 5 euroon. Saldoraja on kännyssä 10 e.
Tuli vain tästä linkistä mieleen, kun tuon artikkelin lopussa on, että lapselle pitäisi opettaa rahan taju.
http://kaksplus.fi/koululainen-ja-nuori/kasvu-ja-kehitys/esiteini-ika-9-11-v
Meidän lapsella(9v.) on viikkoraha 5 euroa, ja maksamme hänen karkkinsa(karkkipäivä kerran viikossa) Ei tee muita kotitöitä, kun siivoaa huoneensa ja se sisältyy tuohon 5 euroon. Saldoraja on kännyssä 10 e.
Tuli vain tästä linkistä mieleen, kun tuon artikkelin lopussa on, että lapselle pitäisi opettaa rahan taju.
http://kaksplus.fi/koululainen-ja-nuori/kasvu-ja-kehitys/esiteini-ika-9-11-v