n.800 e köyhempi:(

Niin ton verran maksoi,tähystykset yksityisellä |O :$
Ja kun aikaa varasin,mulle sanottiin että ne maksaa 110 e!
Kun vielä asian varmistin hoitajalta kysyen,että molemmat tutkimukset yhteensä niin vastaus oli kyllä.
Jos tästä joku jotain tolkkua saa niin mielipiteitä kiitos!! :(

siis ensin sanottiin et 110e maksaa ja maksoki 800? aika moinen heitto... tehtiinkö sulle sitte jotain muutaki mikä ois nostanu hintaa?

no menit varmaan siks ykstyiselle et ei tarvi jonottaa et toivottavasti nyt ainaki oot sitte kunnossa!

:eek:

Juuh!Siellä sitten selitettin asiaa mulle niin,ettei heillä mikään hoito noin"halpaa"ole!! :/ Ja virhe on kyllä nyt sattunut,mutta ei siinä muu auta kun maksaa...mitä tästä opimme?En minä tiiä...Mutta hyvä juttu on se että saan työpaikan sairaskassalta 80% takasin,mutta lasku pitää ensin ite maksaa... :whistle: Koepaloja otettin ja selviää n.2 vkon kuluttua...

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Juuh!Siellä sitten selitettin asiaa mulle niin,ettei heillä mikään hoito noin"halpaa"ole!! :/ Ja virhe on kyllä nyt sattunut,mutta ei siinä muu auta kun maksaa...mitä tästä opimme?En minä tiiä...Mutta hyvä juttu on se että saan työpaikan sairaskassalta 80% takasin,mutta lasku pitää ensin ite maksaa... :whistle: Koepaloja otettin ja selviää n.2 vkon kuluttua...
Me kuulutaan kanssa työpaikan sairaskassaan,rahat saadaan 1-2 päivässä takaisin kun viedään maksulappu kassalle :D

No kun nuita papereita luin..niin kun sieltä niitä näytteitä otettiin ja ne lähetetään patologille niin niistä tulee se 110 euroa!Eli nyt on joku mokannu ja tosi pahasti..kun nimenomaan kysyin toimenpiteitten hintaa!! :eek: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Minä nostasin haloon asiasta ja haluaisin selvityksen asiasta. Jos hintaa kysytään ja se sanotaan niin se sitten se. Mä en suostus maksaamaan tuota 800 euroa
Soitanko siis sinne ja sanon,että en maksa?!Pitää vähän yrittää rauhottua...
enneku soitan :|

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Minä nostasin haloon asiasta ja haluaisin selvityksen asiasta. Jos hintaa kysytään ja se sanotaan niin se sitten se. Mä en suostus maksaamaan tuota 800 euroa
Soitanko siis sinne ja sanon,että en maksa?!Pitää vähän yrittää rauhottua...
enneku soitan :|
Minä kyllä sanosin että kun kysyin hintaa hinnaksi sanottiin 110 euroa ja 690 enemmän on hieman liikaa. Ja sanoisin että olisin jättänyt tulematta jos olisin tienyt hinnan. Eli täydellinen selonteko koska muistaakseni olit kahdelta ihmiselta hintaa kysynyt.

korvaa????
Hassua, että ikinä en ole tullut ajatelleeksi niiden hintaa... Kiitos tiedoista teille. Mutta otetaanko siellä aina niitä koepaloja? Niistä tuossa vähän:

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/ryytimaa.htm

siihen tulee päälle vielä vaikka mitä maksua, eihän siellä edes saa istua ilman maksua. mulle sanottiin kanssa ihan jotain muuta summaa mitä oli mutta kun päälle tuli vielä vaikka mitä, tähystyksessä kävin itekin.

Mulle jäi lopulta maksettavaa 152 euroa :/ no onhan se paaaljon vähemmän ku 760e.Mukisematta maksoin... :ashamed: niin minua...mitään suolistosta tai vatsasta johtuvaa mulla ei ole...jos se nyt jotain kiinnostaa :) Eli vaihtoehtoja ei taida monta jäädä,kun ristiselkä kipuilee ja välillä alamaha...kirjottelinkin jo aiheesta tässä joskus...no kuuri nyt päällä ja katotaan sitten uudestaan... :saint: Ja kysymykseen vastaus:ei aina ei oteta koepaloja,vaan silloin jos näyttää tähystyksessä aiheelliselta...näin sanoi lääkäri.

Yhteistyössä