N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Tervetuloa Sirpula, kiva saada lisää populaa kun täältä väki pikkuhiljaa katoaa tuonne plussaneisiin, minne me kaikki ollaan kyllä jossain vaiheessa menossa... :whistle: :wave:
Toivotaan minttulii86 plussia (tai viivoja) ihan hirmu paljon viikonlopun testiisi!! :heart:
Meillä ois nyt viikonloppuna "muutto" viikoksi anoppilaan, kun ei saatu omaa muutto kuormaa vielä ens viikolle uudelle paikkakunnalle... :ashamed: Nooh, ehkä sitä pystyy sen viikon, tai vajaa roikkua anoppilan nurkissa kun tietää että ON kuitenkin se oma asunto, ei siis ikuisiksi ajoiksi tarvi jäädä... ;)
Muutto stressaa niin paljon että täditkin taitaa taas piiloutua... Menkka kipuja on ollut jo monta päivää mutta mitään ei näy... aina vain parempi, pitää hieman toivoa yllä... =)
Tänään on ollut oikeastaan ihan hyvä päivä, mutta kuitenkin tosi stressaava.. Miehen sisko ilmoitti tänään olevansa raskaana... Laittoi ehkä hieman meikäläiset hiljaisiksi kun tässä nyt ollaan hetki oltu puuhailun parissa, tuloksetta ja toisella ei ole kuin yksi yhden yön juttu ollut vähään aikaan.. (tai mistä sitä koskaan voi tietää :whistle: ) noooh, joillakin se vain onnistuu ja tärppää nopeemmin kun toisilla... Välillä vain alkaa miettiä että mahtaakos itessä tai miehessä olla jotain vikaa, vaikka kummatkin ollaan ihan lääkärin tutkimuksissa käyty ja hedelmällisiä ollaan molemmat... :D
Tulipas tekstiä niin etten edes jaksa lukea enää alusta... Mutta toivottelen hyviä öitä, tai huomenia, miten kukakin lukasee.... :heart:
 
heiDu Huomenta sinulle ja kaikille muillekin!:)

Mä en pysty ymmärtämään miksi toiset on vaan niin samperin hedelmällisiä. Mun miehen veli ja sen vaimo jätti viime vuonna kesäkuussa pillerit pois ("maija" söi niitä 17v putkeen) ja niillä ei ehtinyt tulla edes ensimmäisiä tai siis ollenkaan menkkoja ennen kuin ne plussas. Eli niillä tärppäs ihan heti. Tosiaan ne oli käyttänyt tuplaehkäsyä koko 17vuoden ajan. Pillerit ja kumiukko.. :whistle:

Ja mun paras kaveri ja sen mies on kanssa liiankin hedelmällisiä.
Molemmilla heillä ikää 30+ ja 5lasta, 6:des tulossa rv20 nyt.
Ja ihan rehellisesti ovat sanoneet että toisen lapsen jälkeen seksiä on n.1-3kertaa vuodessa ja jollei ekalla niin tokalla kerralla tärpännyt. Siis silloin kun on saanut yhteistä aikaa niin siitä saa todiste alkunsa.. :LOL:

Kääk! Toi anopille muutto saa mun karvat pystyyn =)
Ei minun anopissani ole vikaa, sellaista vikaa mitä en suodattaisi ja toimeen tulen anopin kanssa aina, mutta asuminen anopilla ei onnistuisi :) Mä olen niin vapaa sielu kotonani, ja lempivaate on oma nahka.. Niinkuin mieheni aina kettuilee muille että emäntä riisuu heti kun kotiin tulee :whistle: :p

Meilläkin oli moinen tilanne kesäkuun lopussa, kun myytiin rivari eikä ollutkaan toista asuntoa.. :/ Mutta onneksi ihmeenkaupalla löytyikin omakotitalo ja meidän tarjous meni läpi.

Kiitos. Kahta viivaa mä odottelen ;)

Oon ollut niin ahkera nyt aamusta kun siivonnut jo koko kodin niin täytyy mennä paistamaan pakkasesta yksi pulla palkaksi =)

 
Moi! :wave:

Missä kummassa mahtaa minttuliin plussa piileksiä?? :whistle: Oireet on sulla meinaa melko selvät! =)

Joku kyseli taustoja.. minä 22.v mies 26.v ja vauvaa on odoteltu vuosi! Mulla monirakkulaiset munasarjat hidasteena.. :'( Molemmat ollaan töissä ja "oma" kämppä löytyy. Et tärppäis sit jo!!!

Meinasin et maanantaina voisin testata. Eipä oikeestaan mitään oireita.. Valkkaria on mullakin tullu paljon! Ja paleltaa. Lämpö sahannu aamun 37,2 ja illan 37,7 välillä. Nyt 37,5. Muuten en ole kipeä...

++++++++tuulia meille kaikille!!!!!!!!!! :heart:
 
Minttulii86: oon syöny teroja nyt kahden kierron ajan. Nyt kierto tasan ja tarkalleen 26 päivää.

Noista taustoista... Mä oon pian 21v. ja yks tutkinto on taustalla ja amk-tutkintoa suoritan tällä hetkellä vielä lisäksi. Lähes kaiken vapaa-ajan oon töissä, ja välillä myös kouluaikoja tulee oltua työpaikalla. Ukko on 23v. ja vakituisessa työpaikassa. Asustellaan vuokralla rivarissa...
 
Sirpula Ohhoh! Aika pitkä aika teroilla. Vaikka eihän siitä pitäis haittaa olla? Itse olen kerran elämässäni syönyt 10päivän terokuurin. Siitäkin on aikaa hmm 2v9kk? Silloin jäi yhdet menkat välistä.. :)

Ines Se onkin sitten vaikea sanoa missä plussa viipyy ? :/
Mun on näköjään vaikea sanoa lämmöistä siis aamulämmöistä mitään. Ne kun pomppii miten haluaa. Milloin 37,2 milloin 36,6 ja milloin alempikin. Iltalämpö on suht sama aina eli 36,8-36,9.
Kävin äsken kioskilla hakemassa karkkipussin kun iski kauhee karkkinälkä.. Kääk! Josta tuli mieleen etten ole tänään syönyt lämmintä ruokaa.. voi perjantai, ihme että on viilee olo.

Jep eli omat oireet on:
väsymystä, tosin aamulla kauhean pirteä jo 5aikaan.. outoa! koska mä olen aamu-uninen.. inhoan aikasia herätyksiä..
vihlontaa ihan kuin menkat alkais
kovin raskas olo
muutaman kerran päivässä tuntuu että täti tuli mutta vessaan mennessä joutuu toteamaan että onkin reipasta valkkaria, välillä paksua runsaasti ja välillä ihan vetistä runsaasti
tekis koko ajan mieli seksiä, mutta mies pihtaa näin syksyisin :/ tai siltä se ainakin tuntuu :)
nännit turvonnut sekä pystys all the time :D
rinnoissa menee verisuonia pari per puoli..

Tässä nämä kuvitellut oireeni siis ovat :D :LOL: :headwall:
 
Voi mua.. tätä tää väsymys teettää, vaikka juuri tunnin ulkoillut. :headwall:

Luin siis että Sirpula on käyttänyt kahden vuoden ajan teroja.. :/
Mutta siis hyvä että vain kahden kierron ajan. Toivottavasti pysyykin säännöllisenä! =)
 
Minttulii86, olin tekemässä ruokaa niin piti kesken kaiken tulla takasin koneelle korjaamaan / tarkentamaan tuota aiempaa viestiäni, mutta olitkin kerennyt sitä jo täällä hämmästellä! :D Eli siis oon syönyt teroja nyt kahdessa kierrossa, molemmissa 10pv. kuurit.
 
...voi jösses; olitki laittanu uutta viestiä ja siitä vasta huomasin että olitki ymmärtäny että 2 vuoden ajan... Mä ihan ymmärsin viestistäsi että luulit mun syöneen niitä 2 kiertoa putkeen (siis että ei "kuureina" vaan ihan koko ajan). Olipa taas niin sekavaa sepostusta että huh. Toivottavasti ymmärsit suunnilleen edes että mitä ajan takaa... :D
 
:LOL: Hyvä että itsekin tajusit ;) Jep, ymmärsin kyllä että 2*10pvn kuurit :) Mutta luin tosiaan ekaksi että kaksi vuotta olet syönyt!
Mä nukahdan kohta jollen saa jotain muuta mietittävää..

Ja nyt Janne Katajan luo.. =)
 
Juu täällä kans kieltämättä melko väsy, ollu jotenkin niin rankka päivä. Menin aamulla ennen kuutta töihin, kävin aamupäivällä pari tuntia koulussa ja sitten takaisin töihin. Ja pari tuntia sitten tulin kotiin. |O
 
IIK, kyllä minä siinä ainakin nään hailakkaa viivaa =) :wave: .
...mutta, suosittelen kyllä testaamaan vielä uudestaan... ( just in case )

Peukkuja kovasti sinne sinulle, onko isäntäs joku selvännäkijä??? ;)

:hug: :heart:
 
iltaa taas neitis ja rouvas väki... :wave:
Tänään on sitten pakkailtu koko päivä... ihan poikki olo, mutta tänä yönä taitaa tuo uni karata ihan johonkin muualle kun aamulla on tosi paikka... Olen nyt hetkosen tuolla autokoulussa roikkunut ja huomenna olis inssi... Kädet on nyt jo ihan hikiset kun miettii huomista.... :/ vooooooooooih....
Meinaakos se Ineskin nyt plussata... Pidetään peukut ja varpaat pystyssä :heart: ja pitäkää tekin mulle huomis aamulla.. jos kukaan nyt enää tätä ennen sitä lukasee... :| mutta palailen taas kun on ajatus kasassa, huomis aamun jälkeen.... ;)
 
Huomenta! Menin siteen ja nukahdin viimeisen viestini jälkeen eli 19.10 olin jo unessa :ashamed: Ja tietysti nyt heräsin. Prkl!

Ei ole totta, selvä haamuplussa Ines. Minä ainakin uskallan onnitella sua ja miestä! =) :heart: :hug: Voi että, täällä vaan satelee plussia, toisille :ashamed: Jos ei vkonloppuna se plussa tule meille niin maanantaina tk:seen. :whistle:

heiDu Onnea inssiin! Itseänikin jännitti aikoinaan inssi kauheesti. Ja sammutinkin auton ennen kuin oltiin päästy katsastuskonttorin pihalta ja sit lähdin vahingossa kakkosella liikkeelle.. :LOL: Onneksi sain lisäpisteitä juuri 2:selta lähdöstä.. Ja kaikki meni muuten nappiin. Vaikka olikin talvi ja inhoan ylikaiken mäkilähtöjä sekä jarrulta että käsijarrulta lähdettäessä, onneksi nekin meni kympin suorituksella.
Ja mulla tapahtui kaikki nopeasti, sain kortin kuukaudessa.

Kunhan muistat: anna mahdollisimman usein jalankulkijalle tietä suojatien kohdalla. Älä jynssää kenenkään takapuskurissa. Taloudellinen ajo, eli kiihdytät sallittuun nopeuteen etkä matele sinne ensin. Hmm..
Mäkilähdöt, ota rauhallisesti, menee paljon paremmin. Ja muista varoa oikealta tulevia ! Eipä muuta kuin tsemppiä hirmusti!! :hug: Hyvin se menee!
 
Ines: Se vasta oiskin kivaa, ku tulisit Heinämasuihin miun kanssa (on ollu vähän yksinäistä siellä :| ) mutta mieluiten mie kyllä ottaisin teidät kaikki mukaan sinne! =)
Mutta ei pidä manailla enempää....kiltisti odotan sinne perjantai-aamuun, mut hitsi ku jännittää siun puolesta :D

heidu tsemppiä sinulle...omasta inssistä on aikaa jo (herranen aika!) 6 vuotta...apua miusta on tulossa vanha :) !
 
Kiitos [/b]heiDu ja minttulii86! :hug: Nyt tarvii toivoa parasta! :heart:
Kyllä sulla heiDu on varmaan hyvin menny inssi! =)
Oletko minttulii tehny herkällä testillä ollenkaan? Jos sä vaan kuulut niihin ketkä plussaa vasta joskus vkolla8 tms??? :hug:
Anniel: Jänskätys on kova juu!!!! Hui hitsi miten tässä mahtaa käydä.. :| Hyvin sain kyllä nukuttua, mut saa nähä kuin käy ens yön..
 
Jipii jii!! Läpi meni :hug: kiitos kannustuksista... :heart:
ja nyt aletaan taas jännäileen näitä "tosi juttuja" :LOL:
Munkin tädit on piiloutunu.... :ashamed: nyt on kierto mennyt kyllä ihan sekasin, onko se mahdollista kun monet vuodet on ollut melkein päivälleen tarkat ja nyt yhtäkkiä näin... :eek: tietysti on aina pieni toivon kipinä kun tätysköitä odottelee... :whistle:
Mietiskelin tossa, että jos te kaikki nyt aiotte plussata samaan syssyyn niin kukas tänne enää jää rupatteleen?? Noh, perässä tullaan.... :) Anniel jatkaa vaan juttuja meidän kanssa, jos yksinäiseltä tuntuu, vaikka täälläkin joskus aika hiljasta on... :ashamed:
 
Ines Olen tehnyt 25.sella, en kertaakaan 10:llä, kun ei ole :D Kiitos halista :) :hug:

heiDu Onnea ajokortin saannista!!! :hug:

Ja kyllä mä pidän huolta ettei täällä ole hiljaista, mä en usko että pääsen tästä pinosta pois, muuta kuin kolmekymppisenä kun en enää täytä "n.20v kriteeriä";)
 
heiDulle onnea ajokortista! Siinä kyllä tulee tietynlainen vapaus kun sen kortin on saanut, ja ajaminen on niiiiin kivaa! Voisin ajella vaikka kuinka paljon ja kuunnella musiikkia, ei siinä ajamisessa muuten mitään kivaa ois B)

Ines Kyllä mäkin haalean viivan näin =)

Sitten taas omaa napaa :ashamed: Eli tänään sattunu enemmän mahaan kun muina päivinä, ja tänään on myös vuotanu enemmän kun aikasemmin... Alkaiskohan nyt ne kuukautiset sitten :/ Pieni toivonkipinä kuitenkin vielä on, vaikka oon varautunu pahimpaan... Katsellaan miten tilanne kehittyy, teen testin maanantaina ellei ole jotain radikaalia muutosta tapahtunut. Tällä hetkellä olis 5+0.
 

Yhteistyössä