n.10 kg:n karistus

Onpas täällä hiljaista. Onko kevätkiireet kaikki vieneet vai alkaako laihdutusvoimat loppua? Nyt ei tytöt luovuteta ainakaan. Kesähän on kohta täällä :p . Mulla vaaka näytti tänään 63,5. Näin se paino heilahtelee.
 
Viikko meni ihan kivasti syömisten suhteen lauantai aamuun asti, sitten meillä oli vieraita koko päivän ja tuli syötyä kaikkea herkkua ja tais vähän jäädä syöpöttely päälle. Huomenna taas pitäis saada tiukka linjapäälle kun lauantaina on ne kaverin häät.

Varattiin toisen kaverin kans kylpyläreissu pääsiäiseks eli ei sielläkään haluis kauheesti bikinit päällä tursuilla ;) Heh, jouduin ompeleen bikinin yläosan ympärystä pienemmäks sellasen 10 senttiä (huom. raskausaikana ostetut) ja alaosaankin sai ettiä kaapista s koon housut.
 
No niin aamupaino 65,8 eli ihan ok, siihen nähden et pomppinu viikko sitten vielä 67,5:ssä Pitäsköhän päivitellä listaa eli laitelkaapa taas tuloksia...

Aloitus 70,3
Paino nyt 65,8
Pudotettu 4,5
Tavoite 59-62
 
Hyvä ronttis!

Mun vaaka näytti tänään 63,3 kg, joten edelleen paino on tipahtanut vahingossa. Tämä koko tuntuu omalta, joten kovin paljon tästä en enää pienemmäksi halua. Max kilo alaspäin.

Kevyttä kulkua kohti pääsiäistä kaikille!
 
Heissan!Minä olen ollut hunningolla,mutta tänään olo on tosi hyvä:)

Viimeiset viisi kiloa,saatte luvan lähteä:)

Keskiviikkona menen paikkareihin ja otan lukemat vastaan....ilmoittelen sitten,nyt näyttäisi että olen rellestämisellä saanut takaisin n.kilon verta.

Napos ,sä olet ihan mielettömän hyvin saanut pidettyä painoa :flower:
 
jahas,jahas,paino oli 69.8 eli ööö 700 grammaa oli plussaa paukahtanut hunningolla olon jälkeen...höh.

no,nyt olen saanut liikunnan syrjästä kiinni,uimassa olen käynyt tällä viikolla jo kaksi kertaa(uin kerralla kilsan) ja kävelylläkin kävin kerran.

nyt on joka lihas kipeä joten huomenna aion pitää lepopäivän,venytysdvd:n aattelin iltasella tehdä.

pisteissä olen pysynyt ja voihan se olla että tuo yhtäkkiä jokapäivä-liikkuminen olis kerännyt nesteitäkin tuon 700gramma,eiks vaan :D

Fiilis on hyvä!Tästä jatketaan ,65 kiloon matkaa vielä4,8kiloa:)
 
Huomenet!

Mä maksoin vuodeks kalorilaskuriin tunnukset ja täytyy sanoa et uutta potkua sekin antanu. Aamulla paino oli 65,1 ja nyt ollaan normaalipainossa tiukasti kiinni, jee!

Henrietta: ethän sä nyt pahasti hunningolla ollu ja tuo lihasten kipeytyminen kyllä kertoo siitä kans et niissä on nyt sit nestettä eli venyttele ja jatka kevyttä liikuntaa niin ens kerralla pudinnu rutkasti.

Napoksella sujuu hienosti hallinta!
 
Hienoa ronttis! On aina kiva löytää uutta potkua urakkaan. Juu, mulla paino tänään aamupalan jälkeen sama kuin alkuviikosta. Kiloja en enää ala kerätä, jos en sitten joskus vielä ala vauvaa oottamaan.

Ollaanpa viikonloppunakin fiksuja syöjiä!
 
No enpä ollu kovin fiksu viikonloppuna. Oli kaverin häät ja tuli vähän maisteltua viiniä ja sillä seurauksella kaamee kapula ja tuli sitten eilen vähän syötyäkin eli 65,6 oli sitten tuo paino taasen. Mutta täyttä höyryä taas eteenpäin ja sitten kun vielä osais päättää ettei juo enää... kun mulle ei näköjään ees pari lasia oo hyväks (3 vuoden juomattomuuden jälkeen). Ens viikonloppuna kylpyläreissu ja biletystä kamun kanssa. Mites olla juomatta niin et jos toinen juo niin siitä ei tuu kauheeta sellasta et ota nyt säkin???
 
Heipsanssaa :D

Mä olen diskannut nyt paikkarit :whistle: Ennenkun alatte kiljumaan mulle pää sinisenä niin kerron että olen alkanut ihan hirveesti kiinnostumaan liikunnasta :D

Uin viime viikolla viitisen kilometriä,tällä viikolla samoja koitan...::)

paino on pysynyt 69-70 kilossa,luulen että se alkaa siitä tippumaan tai ainakin vartalo kiinteytymään tästä pikkuhiljaa.

olo on MAHTAVA ja ENERGINEN B)

Syönyt olen ihan samanlailla kun tähänkin asti,repsahduksia ei ole tullut,eikä haittaa jos tuleekin,esim.nyt torstaina juhlitaan mun synttäreitä... :whistle:

Tuntuu että tää syömisjuttu on mennyt johonkin takaraivoon koska vanhat tottumukset ei näy mun päivissä enään!(esim.ruokien turbomäärät,santsaamiset,kasvisten vähyys,ähky olo,mässääminen jatkuvasti..)

 
Tää rouva on sit ottanu ja LIHONU :headwall: :headwall: Syyttäiskö pääsiäistä, miehen lomaviikkoa vai pian (toivottavasti) alkavia kuukautisia? :D Jotai kilo tullu siihen jonka viimeks laitoin. Ihan järkkyä. Oon sit tänää syöny oikee salaattia ja hedelmiä. Söin äsken oikeeta ruokaa kans ettei ihan tuu huono olo sentään, mut välipalat ku pitäis hedelminä ja lounaan salaattina ni ois kai ihan jees. Ja kohta on se OIKEE pääsiäinen. Apua!

Onnea teille muille :)
 
Loma on ohi!!! Ja nyt pitäis ottaa itseään niskasta kiinni alottaa vihdoinkin se kesäksi kuntoon kampanja.
Ihme kyllä kiloja ei tullut takaisin vaikka söin ja join oikein antaumuksella koko reissun =) . Eilen aamulla vaaka näytti 64.9 ei siis kyllä ole lähtenytkään...

Onnea teille muille ja tsemppiä!!!
 
Moi vaan. Et napos ole yksin :) mä oon viime viikon ja tän viikon pois kotoa, niin ei pääse puntarille :/ en kylläkään ole tainnut laihtua yhtään, ei siltä tunnu ainakaan. Pitäis ottaa joku tehorutistus jos sit sais taas intoa jatkaa.

Napos, onnea sulle. Hienosti olet pystynyt laihduttamaan ja pysymään tuloksessa :)

kyllä mäki sentään ne raskauskilot sain pois, ja olen suunnilleen siinä painossa ku ennen tota tokaa raskautta. Just ja just normaali painossa. Eli pitäis kyllä vielä laihduttaa ja etenkin kiinteyttää tota löysää mahaa ja koko vartaloa. Motivaatiota vaan ei jostain syystä ole :/ mutta mä yritän... Lupaan yrittää, muistuttakaa välillä mua!
 
Mäkin täällä taas,olen ollut ihan jossain metsässä ruokineni.Olo on ollut oikeasti surkea:(Nyt maanantaina otin itseäni niskasta kiinni ja hyppäsin vaakaan,shit,painoa oli tullut liki kaksi kiloa sitten viime punnituksen...

en tie kuinka monta kertaa sitä täytyy repsahtaa että oppis?Napos on ainakin tuntunut sisäistävän:)*kade*

Olen vähähiilarisella nyt ,paikkareihin en enään mene sen kummempia selittelemättä.Vähähiilarista noudati lähes koko pv aikani kanssa.

Lähinnä koitan saada itseni taas siihen kuosiin mieleltäni että on kiva olla.En jaksa sinänsä ajatella sitä laihduttamista koko ajan,en vaan jaksa.

Housut alkaa muuten äkkiä puristamaan!

Mutta jo tämän parin päivän ajalta on olo todella paljo parempi,mieli piristyy silmissä kun lopettaa mussuttamisen:)

Paino siis tasan 71,5 aamulla :ashamed:
 

Yhteistyössä