Myytävänä murjottava teini

Tai jos tarkkaan ajatellaan niin mä voisin jopa hieman maksaa että joku ottaisi ton teinin heille täksi viikonlopuksi.
Poitsu tuli lomille ja jo valmiiksi oli naama nurinpäin.Nyt on sitten viimeiset neljä tuntia tiuskinnut,huutannut,marmattanut ja vänkyttänyt ihan joka asiasta.Kohta meinaa äitiltä palaa hihat.Just äsken sanoin että täällä on ihan turha esittää jotain hemmetin kuningasta jota meidän tulee palvella ja kumartaa.Ja vielä parempi jos on lomapkko avoinna ja rahaa tippuu minkä poika kerkeää keräämään.Passitin jo 16 vuotiaan makkariin hieman miettimään että miten sitä äidille puhutaan.Ja vastataan jos jotain satutaan kysymään.
 
Kiitos.Ei ole ihan mennyt käytöstavat jakeluun tuolle sällille aikoinaan.On kuitenkin onneksi sisäsiisti.Kenkiä ei kalua mutta levittelee tavaroita ja jopa saa ne aika helposti hajotettua.Yleensä syö lautasenkin tyhjäksi eikä ole turhan nirso ruuan suhteen.Mutta kova se on (ainakin tällä hetkellä) räksyttämään.

Mutta osaa kyllä lepyttyään pyytää anteeksi ja tarjota karkkia :D .<br><br>
 
Minä taas voisin ottaa tytön mutta poikaa en huoli :whistle: Järkyttävää kun nuo pojat ei osaa ollenkaan puhua, tyttöjen kans sentään pärjää jos löytää puheyhteyden. Miehen 15 v. poika on :x ja kaksoissisaren kanssa jutellaan aina kun hänellä on vaikeaa ja häneen on helppo vaikuttaa kaveripohjalta, mutta poika vaan murjottaa.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:14 Pyryharakka kirjoitti:
Kiitos.Ei ole ihan mennyt käytöstavat jakeluun tuolle sällille aikoinaan.On kuitenkin onneksi sisäsiisti.Kenkiä ei kalua mutta levittelee tavaroita ja jopa saa ne aika helposti hajotettua.Yleensä syö lautasenkin tyhjäksi eikä ole turhan nirso ruuan suhteen.Mutta kova se on (ainakin tällä hetkellä) räksyttämään.

Mutta osaa kyllä lepyttyään pyytää anteeksi ja tarjota karkkia :D .
Mun 15 v tuli just softaamasta. 5 tuntia metsässä rypemässä ja häiskä on nälkäinen ja väsynyt. Kunhan saa pöperöä masuunsa täyteen, nukkuu todennäköisesti kuin tukki aamuun asti, jolloin alkaa rättisulkeiset :D :D
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:20 Keittiönoita kirjoitti:
Mun 15 v tuli just softaamasta. 5 tuntia metsässä rypemässä ja häiskä on nälkäinen ja väsynyt. Kunhan saa pöperöä masuunsa täyteen, nukkuu todennäköisesti kuin tukki aamuun asti, jolloin alkaa rättisulkeiset :D :D
Ei se ollutkaan yliväsynyt :eek: Huikkasi lainaavansa pölynimuria ja kuuluu nyt imuroivan omaa huonettaan.
 
Meillä on jo yksi välillä ei-niin-ihana teinipoika täällä ja toinen samanlainen kasvamassa, joten ei nyt tällä kertaa oteta meille. Niin ja Keittiönoidalle terveisiä: meillä on huomenna pojalla softausreissu myös :wave: .<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:16 milla kirjoitti:
Minä taas voisin ottaa tytön mutta poikaa en huoli :whistle: Järkyttävää kun nuo pojat ei osaa ollenkaan puhua, tyttöjen kans sentään pärjää jos löytää puheyhteyden. Miehen 15 v. poika on :x ja kaksoissisaren kanssa jutellaan aina kun hänellä on vaikeaa ja häneen on helppo vaikuttaa kaveripohjalta, mutta poika vaan murjottaa.
No,täytyy ihan puolustukseksi sanoa että meillä kyllä toi poika osaa myös puhua.Hetken aina kun saa leppyä ja olla omissa oloissaan niin sitten tulee yleensä itse juttelemaan ja kertomaan että mikä mättää.Siitä olen onnellinen että vaikka välillä isketään päitämme yhteen (mekö muka molemmat jääräpäitä) niin puheyhteys ei ole koskaan mennyt.Poikahan kailottaa mulle kaikki tyttöystävänsäkin ja aina tuo äitille näytille.Ja sen jälkeen soittelee ja kysyy että mitä äiti oli mieltä miniäehdokkaasta (joiden lukumäärässä olen mennyt jo sekaisin).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:27 Ulla kirjoitti:
Mistä ap:n poika tuli lomalle KOTIIN? Ei kai se nyt vielä ole intissä? :eek:
Ei se nyt setnään intissä ole.Vastahan tuo on 15v.No,okei,kohta 16v.
Olen sen täällä monta kertaa kertonnut että poika on hurjan nuoruutensa ansiosta huostaanotettu ja käy joka toinen viikonloppu pe-su kotona lomilla ja joka päivä tutkimassa jääkaapin ja kertomassa kuulumiset.
 
Kiitos, ymmärrän tämän. Tuli vain se intti mieleen. :ashamed: itse asiassa olen ollut sijoitettujen lasten kanssa aika paljonkin tekemisissä, mutta en osannut yhdistää lomalla-termiä asiaan. Nää lapset vaan ovat "äidin luona" tai "vanhempien luona" viikonloppuna.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:24 äitiliini -65 kirjoitti:
Meillä on jo yksi välillä ei-niin-ihana teinipoika täällä ja toinen samanlainen kasvamassa, joten ei nyt tällä kertaa oteta meille. Niin ja Keittiönoidalle terveisiä: meillä on huomenna pojalla softausreissu myös :wave: .
Softaus on kyllä hyvä harrastus. Pistää jannut ulkoilmaan ja uuvuttaa sopivasti. Äitien hermoille erityisen hyvä harrastus :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:35 Ulla kirjoitti:
Kiitos, ymmärrän tämän. Tuli vain se intti mieleen. :ashamed: itse asiassa olen ollut sijoitettujen lasten kanssa aika paljonkin tekemisissä, mutta en osannut yhdistää lomalla-termiä asiaan. Nää lapset vaan ovat "äidin luona" tai "vanhempien luona" viikonloppuna.
Juu,paitsi tämä meidän kaveri joka käy kotona melkein joka päivä.Meillä ei ole mitenkään rajoitettua nämä tapaamiset koska huostaanotto ei johtunnut meistä vanhemmista.Ja itse olimme aloittava osapuoli lastensuojeluviranomaisten kanssa yhteydenpitoon.
Meillähän poika ei suostu tuota kasvurengasta jossa asuu sanomaan kodiksi vaan tulee aina kotiin lomille.Ja pidämme poikaa yhtenä perheenjäsenenä.Eli samat säännöt,samat tappelut ja samat ruuat.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:16 milla kirjoitti:
Minä taas voisin ottaa tytön mutta poikaa en huoli :whistle: Järkyttävää kun nuo pojat ei osaa ollenkaan puhua, tyttöjen kans sentään pärjää jos löytää puheyhteyden. Miehen 15 v. poika on :x ja kaksoissisaren kanssa jutellaan aina kun hänellä on vaikeaa ja häneen on helppo vaikuttaa kaveripohjalta, mutta poika vaan murjottaa.
Mun mielestä taas pojat ovat paljon helpompia: ne puhuu vähän, mutta asiaa. Putkiaivojensa vuoksi vastaus yksinkertaiseen kysymykseen on joko kyllä tai ei, kun taas tippaleipäaivojensa vuoksi tyttö voi puhua pulputtaa puolikin tuntia vastaamatta itse kysymykseen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:36 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:24 äitiliini -65 kirjoitti:
Meillä on jo yksi välillä ei-niin-ihana teinipoika täällä ja toinen samanlainen kasvamassa, joten ei nyt tällä kertaa oteta meille. Niin ja Keittiönoidalle terveisiä: meillä on huomenna pojalla softausreissu myös :wave: .
Softaus on kyllä hyvä harrastus. Pistää jannut ulkoilmaan ja uuvuttaa sopivasti. Äitien hermoille erityisen hyvä harrastus :D
Alussa, kun poju alkoi harrastamaan softausta, niin oltiin vähän ulalla koko touhusta, mutta kun innostusta tuntui riittävän, niin eipä tuo kovin huonolta harrastukselta kuullosta. Poitsu on kustantanut harrastustaan ihan kiitettävästi. On selvillä hyvin viimeisimmistä softaustrendeistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:39 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:16 milla kirjoitti:
Minä taas voisin ottaa tytön mutta poikaa en huoli :whistle: Järkyttävää kun nuo pojat ei osaa ollenkaan puhua, tyttöjen kans sentään pärjää jos löytää puheyhteyden. Miehen 15 v. poika on :x ja kaksoissisaren kanssa jutellaan aina kun hänellä on vaikeaa ja häneen on helppo vaikuttaa kaveripohjalta, mutta poika vaan murjottaa.
Mun mielestä taas pojat ovat paljon helpompia: ne puhuu vähän, mutta asiaa. Putkiaivojensa vuoksi vastaus yksinkertaiseen kysymykseen on joko kyllä tai ei, kun taas tippaleipäaivojensa vuoksi tyttö voi puhua pulputtaa puolikin tuntia vastaamatta itse kysymykseen :D
Mä olen ajatellut ihan samoin.Tosin välillä tuntuu että se vastaus siellä putkessa etenee hieman takkuisesti koska vastaus saattaa tulla parinkin tunnin viiveellä :D .Ja sitten se on todellakin kyllä tai ei,ja siinä vaiheessa äiti ei enään edes muista mitä oli kysynnyt tai mihin kysymykseen toinen vastasi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:43 simatti kirjoitti:
Saisko lyhyen oppitunnin mitä on softaus? Meillä teinipoika lopetti urheiluharrastuksensa ja jotain pitäisi nopeasti saada tilalle. :D
Kuulapyssyillä pelaavat metsässä, yleensä kaksi joukkuetta. Vähän niinkuin armeijameininkiä. Suojavarustuksia löytyy kiitettävästi ainakin meidän pojulla.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 20:40 äitiliini -65 kirjoitti:
Alussa, kun poju alkoi harrastamaan softausta, niin oltiin vähän ulalla koko touhusta, mutta kun innostusta tuntui riittävän, niin eipä tuo kovin huonolta harrastukselta kuullosta. Poitsu on kustantanut harrastustaan ihan kiitettävästi. On selvillä hyvin viimeisimmistä softaustrendeistä.
Mäkään en ollut 2 vuotta sitten kuullut koko softauksesta mitään. Ekat suojalasit ja ekan maastopuvun ostin, samoin ekan pistoolin synttärilahjaksi. Loput on jannu kustantanut itse ja/tai saanut merkkipäivänä lahjaksi. Oma tiimikin tolla on ja nykyisin osallistuu mielellään isompiin softaustapahtumiin. Kun likka huomenna muuttaa omaan asuntoon, junnu saa isomman huoneen sekä vaatehuoneen (=varustevaraston :D ) kokonaan omaan käyttöönsä.
 

Yhteistyössä