Myynnin ammattitutkinon suorittaneita? Onnistuuko hyppy toiselle alalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Help"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Help"

Vieras
Olisin kiinnostunut myyntityöstä ja haluaisin omalta alalta pois. Tuo kyseinen ammattitutkinto kiinnostaisi kovasti, mutta minulla on virka terv.toimessa, josta sitten anoisin opintovapaata lähiopiskelupäiviksi. Mietin vain, että onnistuuko opiskelu, kun on töissä eri alalla. Kyseessä ei siis ole oppisopimuskoulutus vaan koulutus jossa koulussa ollaan 2-3 päivää kuukaudessa. Sitten käsittääkseni koulutukseen kuluu näytöt eli sitä varten olisi sitten saatav jalka oven väliin ja löydettävä joku työpaikka jossa suorittaa se. Näinkö mahtaa olla? Ja miten onnistuu käytännössä? Minulla ei siis vielä juuri suhteita ole, olen vieraaseen kaupunkiin muuttanut muutama vuosi sitten ja aika tiukasti sahannut työn ja kodin väliä, joten kaupanalalle ei siis olemassa olevia linkkejä/ suhteita... paitsi toki asiakkaana.

Mulla vain on todellinen tarve ja halu vaihtaa alaa, nykyinen työ ei todella ole kutsumus vaan tarve on päästä pois.

Ota ihmeessä yhteyttä kyseistä koulutusta tarjoavan koulun opintotoimistoon. Osaavat varmasti auttaa asiassa. Tosi hienoa että olet löytänyt itseäsi kiinnostavan alan. Onnea ja menestystä!!!

Yhteistyössä