myykö apteekit buranaa alaikäsille?

:ashamed:

aivan hirvee yökkö migreeni tulossa ja en pysty ite kävelemään (tänki kirjotuksen jälkeen kippaan itteni vaateriin).. niin jos laittaa 10v pojan hakemaan buranaa niin myykö ne sille? :ashamed:

reseptit on vielä uusinnassa ja |O kaikki on loppu
 
saa!
Laita vaikka lappu varuilta mukaan, mutta minä oon kans laittanu lapsen hakemaan, koska itse en ole kyennyt!

Taisin varuilta laittaa kerran puehlinnumeroni mukaan, jos eivät olisi antaneet! :D

Onnistui ilman lappua ja sanoivat kyllä sielläkin ,että onhan kotiin menossa lääke :)
 
"Vieras"
En tiiä, mutta sen sijaan että olisin päänsäryissäni täältä kyselemässä olisin soittanut apteekkiin.
Vastaus heti, ja osaisivat varautua jo valmiiksi niin ei ainakaan luulisi olevan ongelmia.
 
[QUOTE="Vieras";25712400]En tiiä, mutta sen sijaan että olisin päänsäryissäni täältä kyselemässä olisin soittanut apteekkiin.
Vastaus heti, ja osaisivat varautua jo valmiiksi niin ei ainakaan luulisi olevan ongelmia.[/QUOTE]

toi sivuapteekki ei ole auki joten sinne ei voi vielä soittaa että siksipä kuule täällä kyselen.

Harmaa saa: tällä taktiikalla meinasin tehä itekkin koska puhe puhelimessa tulisi olemaan varmaan sammaltavaa.


tepadj: saahan ne asioida höperö..mutta ajattelin vaan että jos joissakin lääkkeissä on rajoituksia väärinkäyttö mahdollisuuksien takia.
 

Yhteistyössä