myyjän palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ässä:
siis työsopimuksessa lukee myyjän ensimmäisen vuoden palkka ja kk palkka.. joten olisi kiva tietää paljonko se on..

se riippuu!! oletko vastaava?vai kassa? mikä on sun toimenkuva? iltaa vai aamuvuoroa , vakituinen, osa-aikainen ,kutsuttava ect. eli vaikee sanoo.

mut tuntipalkka on (jos et oo vastuussa mistää) sen reilu 8e/tunti. ja lisät sit päälle

noutopihalla rautakaupassa...vakituinen...

sun sopparis varmaa sit lukee ootko kk-palkkalai vai tuntipalkkalai? jos oot kk ni se summa näkyy siin, jos tunti ni kato paljo sulle on luvatut tunnit (esim. 37,5 ) ja kerro se sit tuntipalkallas, sopparis pitäis näkyy myös tuntipalkan summa.

kokoaikainen..kk palkalla.. sehän siin ihmetyttää kun ei oo tuntimäärää..

sul o varmaa täydet tunnit ku oot kk-palkalla. yleensä ainakin on. eli 37,5/ h

perhana siis 37,5h/viikko

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:
siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..

ekan vuoden kyllä.eikä siinä kyl myöhemminkää rikastumaan pääse,

Mulla melkein täydet ikälisät, tuntipalkka 9,89 :$

eiks se suurin oo jotai rapeet 11e/h ? ku jos aatellaan ni mun mies esim. tienaa KTAn mukaan n. 20e/h.... ni kyllä kirpasee.

Riippuu alueesta. Ei se käsittääkseni hirveästi nouse vuosittain siihen maksimiin. Mulla taitaa olla 5.vai 6. vuoden palkka.
Tosi paskahan tää liksa on, mutta suht iisiä hommaa, tähän elämäntilanteeseen sopivaa.

eli mikäs nyt on sit tarkka tunti palkka millä mä ton kertoisin, siis ton 37,5..

no jos saat ekan vuoden palkan pelkästään ni sit se ois 8,4 e mut veikkaan et saat jo toisen vuoden jos oot kk-palkkalai eli 9,4 (about) .. laske vaik sillä. ei kyllä oikeesti pysty arvaa.... kerro tasan 9 ni ei pitäis paljoo heittää? 9 x 150 on 1350e/kk

mulla siis on tuo työsopimus tutun kautta nenän alla kesätöitä varten, ja tuosta palkkauksesta ei hajuakaan, ja en saa tätä tuttua kiinni, joten ajattelin että joku täällä tietäis..

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja siivoaja:
siis onks myyjän palkka noin huono? mulla siivoajana 9,40+lisät..

ekan vuoden kyllä.eikä siinä kyl myöhemminkää rikastumaan pääse,

Mulla melkein täydet ikälisät, tuntipalkka 9,89 :$

No eipä sulle hyvin mene, jos ite just valmistuneena merkonomina saan 10.96 tunnilta.... myyjänä...

Yhteistyössä