myyjät, joille yhtäkkiä iskee rahanhimo, saa verenki kiehumaan

• Viestiketjun aloittaja pettynyt ostaja
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt ostaja
sovittiin myyjän kanssa kaupat. maksoin tuotteen ja jäin odottelemaan postia..

no, myyjä laittoikin viestiä ettei aio niin halvalla myydä tuotetta, vana tahtoo, että maksan hänelle vielä 15? postikuluja ja postiennakkomaksun.. siis vaikka olimme jo tietystä summasta sopineet..

ja laittoi, että jos ei käy niin kaupat purkaantuu..

mikä ihmeen rahanhimo myyjällä voikaan iskeä, kun kauppojen pitäisi olla jo selvät.

paha mieli jäi tekemättömistä kaupoista..etenkin, kun tuote olisi meille ollut korvaamaton

vieras
Jos postiennakolla haluat jotain saada, niin silloin voit myös varautua siihen, että saat sen myös itse maksaa. On ostajan tyhmyyttä, ettei selvitä postikuluja myyjältä, jos tämä ei ole niitä etukäteen ilmoittanut. Useimmat jättävät huutamatta, jos niitä ei ole ilmoitettu.

Minä en suostu postiennakolla lähettämään, jos huutaja ei maksa etukäteen kaksinkertaisia postimaksuja + postiennakon käytöstä tulevaa maksua. Vähennän kyllä sitten postiin maksettavasta summasta tuon ylimääräisen postimaksun, siten varmistan etten jää tappiolle, jos sattuukin olemaan ostaja, joka tekee oharit.

Mulla kävi niin, että myyjä laittoi 2 vaatetta(sama huuto) eri pakettiin ja kotiinkuljetuksella. Pyysi sitten lisää rahaa postikuluihin(9 e), oli kyllä onneksi jo laittanut vaatteet postiin.
Eli oikeesti olisi 8,50 eurolla tullut, ja tämä neiti pisti ne 18 eurolla tulemaan. En maksanut kuin sen ensin pyytämänsä 9 e.

ap
no miulle tuli yks tuote, ni myyjä oli sitte laittanu siihe helposti särkyvää lisän, vaikka sovimme ettei mitään lisäjuttuja vaan normitoimitus matkahuollon kautta... pakkohan se oli maksaa ku miulle oli toimituskulut laitettu..

Yhteistyössä