Myyjä ei suostunut myymään meille autoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jo on aikoihin eletty, kun ei myynyt meille. Oltais maksettu ihan käteisellä.
Ja kyse ei ole mistään uudesta autosta, tai mistään muustakaan premium-luokan ratkaisusta, vaan sellainen vanhahko, vähän ajettu, mersu. Ja ei, me ei olla romaneja, vaan ihan tavan ihmisiä. :p :D
Sillä oli jonossa joku jaahkailija, jonka takia se joutui panttaamaan autoa. Mutta olisi voinut myydä meille, niin olisi päässyt aikaisemmin autosta eroon, mutta ei, kun piti vanuttaa ja myydä se jollekin miettijälle.
Ei muuten, mutta harmittaa, kun se auto oli niin hyväkuntoinen ja vähän ajettu ikäisekseen. :/

Autoja on pilvin pimein. Ei kannata harmitella. Lödätte varmasti vielä sopivan. Mersujen laatu on mitä on. Suosittelen bemmiä tai Volvon isompia sarjoja jos hyvän haluatte.

Lohduttaudu ajattelemalla että ehkä se auto ei ollutkaan niin hyväkuntoinen miltä vaikutti, ja myyjä katsoi että olette niin fiksun näköisiä että hän ei tahdo ottaa riskiä että ryhdytte jälkikäteen toimiin asian suhteen, vaan myyjä pelaakin varman päälle ja myy auton mielummin jollekin tyhmemmälle, joka ei tajua ryhtyä perumaan kauppoja / vaatimaan hinnanalennusta. Että ehkä tämä peruuntuminen olikin vain hyvä juttu! :D

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Itse en voi sietää jahkailijoita en myyjänä kuin ostajakaan..
Tavara oli se sitten isoa tai pientä (auto asunto tai vaikka joku hylly) on joko myynnissä ja sitä saa tulla katsomaan ja sen saa ostaa heti tai se ei ole myynnsissä ja sitä ei tarvi tulla katsomaankaan.
Muutamat kerrat kohdilleni osunut näitä jahkailija myyjiä torissa,
tuote on myynnissä,
soitan ja kerron että olen kiinnostunut onko vielä vapaana ja saanko tulla katsomaan,
kun päästään siihen vaiheeseen että voin tulla katsomaan ja samalla mahdollisesti hakemaan tuleekin myyjällä paniikki että nyt jo :O
kun se ja se on tätä varaillut minun pitää varmistaa ensin ostaako he ja ilmoittelen sinulle sitten, olet jonossa niin ja niin mones..
Hitto, se on joko myynnissä tai ei myynnissä,
minä en mihinkään jonoon jää jonottamaan ja varttumaan saanko jotain mitä haluan mahdollisesti viikon tai kuukauden päästä.
Mistä minä tiedän tarviko sitä enää silloin, tai jos olen löytänyt paremman vastaavan tavaran.

Autoja on pilvin pimein. Ei kannata harmitella. Lödätte varmasti vielä sopivan. Mersujen laatu on mitä on. Suosittelen bemmiä tai Volvon isompia sarjoja jos hyvän haluatte.

Mersun laatu pesee kyllä bemmin mennen tullen. Itsellä ollut useita mersuja, bemareita ja volvoja. Bemmeissä on kyllä hyviä puolia, kuten ajettavuus, tyyli, ja helpot huollot koska monet osat ovat vaihdettavissa nopeasti. Mersuun niitä ei kuitenkaan tarvitse vaihtaa niin usein.

Mersun laatu pesee kyllä bemmin mennen tullen. Itsellä ollut useita mersuja, bemareita ja volvoja. Bemmeissä on kyllä hyviä puolia, kuten ajettavuus, tyyli, ja helpot huollot koska monet osat ovat vaihdettavissa nopeasti. Mersuun niitä ei kuitenkaan tarvitse vaihtaa niin usein.

Enpä tiedä. Minun mielestä Mersut ovat nitiseviä muoviläjiä. Toki nuo S-sarjan mersut menee, mutta jokin 200-sarjan vehje on Opelin luokkaa :)

Me ollaan ostettu auto jahkailijan nenän edestä.

Oli tilanne että oli pakko saada auto alle, illalla kun oli hyvän bändin keikka satojen kilsojen päässä. Katsottiin halvin rötiskö nettiautosta ja soitettiin myyjälle, joka kertoi että autoa oltaisiin tulossa ostamaan ehkä viikonlopun aikana. Me sanottiin että puolen tunnin päästä oltaisiin paikalla, rahat lompakossa ja varmasti auto ostettaisiin jos lähtisi ruudusta. Kaupat tuli :D Ja oli muuten aivan helvetin hyvä auto ikäisekseen, sellainen vanha nissan micra. Ei jättänyt koskaan tielle eikä tarvinnut korjatakaan vuoden aikana mitä se meillä oli...

Vanhat mersut olivat hyviä. Tämän vuosituhannen versiot pitäisi räjäyttää. Vikaa vian perään.

Yhteistyössä