Myydäänkö Suomessa missään LEGOn Tuomas veturi -sarjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEGO-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
En ole Legon sarjasta koskaan kuullutkaan. Brion kyllä.

Ne näyttävät kuvissa aivan ihanilta. Siksi niitä himoitsen. :)

Kurkkaapa tuolta:

http://www.amazon.com/LEGO-Duplo-Thomas-Friends-Carry/dp/B0007PHOYI/ref=pd_sim_t_img_9

Sarja on tosi laaja eli siihen voisi ostaa vaikka mitä kivaa. (SIIS JOS SITÄ VAAN JOSSAIN MYYTÄISIIN!) *edelleen kiukkuinen*

Vau. Meillä on kaikenlaista Tuomas Veturi -kamaa, pojalla on lakanoita, vaatteita, erilaisia vetureita, suuri magneettikirja jne. eBaysta Englannista olen nuo tilannut, sieltä saa mitä vaan.

Vau. Meillä on kaikenlaista Tuomas Veturi -kamaa, pojalla on lakanoita, vaatteita, erilaisia vetureita, suuri magneettikirja jne. eBaysta Englannista olen nuo tilannut, sieltä saa mitä vaan.

Sitten varmaan kannattaa harkita noidenkin tilaamista. :)

Siis jos poikasi vielä on sen ikäinen, että tykkää Duploista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sitten varmaan kannattaa harkita noidenkin tilaamista. :)

Siis jos poikasi vielä on sen ikäinen, että tykkää Duploista. :)

Juu, tykkää kyllä. Pikkaisen vajaa 3 v on ikää pojalla. Meillä on kyllä Brion rataan jo melkoinen letka niitä Tuomas-hahmoja, mutta kaipa sitä vielä ruokailuhuoneen lattialle toinenkin rata mahtuu ; )

Ärsyttää, kun Suomessa on aina niin huonosti mitään saatavilla. Kai sitä sitten on taas turvauduttava ulkomailla oleviin kauppoihin. *kiukkuinen*

eiköhän tuota rojua ole kaupat väärällään ihan tarpeeksi ja liikaakin. hukutaan tähän länsimaalaisten kulutushysteriaan.
no omilata lapsiltahan se on pois se hyvä tulevaisuus kun ei osata rajoittaa kulutusta ja saastutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Ärsyttää, kun Suomessa on aina niin huonosti mitään saatavilla. Kai sitä sitten on taas turvauduttava ulkomailla oleviin kauppoihin. *kiukkuinen*

eiköhän tuota rojua ole kaupat väärällään ihan tarpeeksi ja liikaakin. hukutaan tähän länsimaalaisten kulutushysteriaan.
no omilata lapsiltahan se on pois se hyvä tulevaisuus kun ei osata rajoittaa kulutusta ja saastutusta.

Just, just. Eli ei muuta kuin käpylehmiä väsäämään pihalle!

Mun puolesta leluhyllyistä saisivat kadota kaikki rihkamarojut ja sekoboltisilelut, säästyisi maailmaa. Mutta keskittytäisiin enemmän laatuleluihin ja kunnon valikoimalla. Nimimerkillä just päiväkotien lelukaupasta sitä tiettyä Dublo-sarjaa ostaneena...

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Jotkut lelukaupat tilaavat pyynnöstä jos vaan maahantuoja suostuu toimittamaan!

Noh, helpommalla ja halvemmalla varmaan pääsee kun tilaa suoraan ulkomailta... siinäkin tapauksessa että ottaa postimaksut loppuhinnassa huomioon.

Niin, ja Lego:n maahantuojalta pystyy tilaamaan suoraan suomeksi, luottokortti tietty tarvitaan. Briolla ei ole valitettavasti samaa palvelua ja silloin pitää löytää suotuisa lelukauppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Niin, ja Lego:n maahantuojalta pystyy tilaamaan suoraan suomeksi, luottokortti tietty tarvitaan. Briolla ei ole valitettavasti samaa palvelua ja silloin pitää löytää suotuisa lelukauppa.

Kiitos vinkistä. Täytyypi tutkia asiaa..

Yritin jo aiemmin vastata tähän, mutta vastaus katosi jonnekin bittiavaruuteen.
Olen kanssasi aika pitkälti samoilla linjoilla, krääsää on kaupoissa ihan liikaa.

Minusta on kuitenkin parempi, että lapsille ostetaan näitä kestäviä (Lego, Brio) leluja, joilla ihan oikeasti leikitään ja jotka kestävät monen lapsen leikit kuin krääsää, jota kukaan ei halua eikä kestä mitään. Ja sitä on kaikki kaupat pullollaan, mutta tätä laatutavaraa ei saa sitten mistään. Se on siinä väärin.

Itse olen ostanut monet noista pojan Tuomas Veturi -jutuista käytettyinä ja se on sitä kierrätysfilosofiaa parhaimmillaan. Ovat niin laadukkaita, etteivät mene yhden lapsen käytössä miksikään. Ja meiltä menevät eteenpäin hyväkuntoisina vielä seuraavallekin.

Yhteistyössä