Myydäänkö Suomes viä vauvatelttoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Tietääkö kukaan????

Viis vuotta sitte niitä oli melki jokapaikas ja nyt en tälle meidän uusimalle nyytille löydä mistään. Nettiä kolunnu jo monta tuntia ja nada!!!

Muilla mailla esim Pop-Up-Baby-Tent, ym rannalle&pihalle tarkotettuja suojia vauvoille. Olis todella kätevä näin kesällä kun koko muu perhe tykkää olla ulkona ja vauva ei loputtomasti vaunuis viihdy. Aurinko paahtaa ja paarmat pörrää, niin ei ihan vaan peitonpäälä viittis....

Alkuperäinen kirjoittaja nora:
tarkotatko kesäpesää,siis hyttysverkkokankaasta tehtyä?

Kesäpesähän sen nimi oli, olin jo unohtanut. Mutta ei se ole hyvä suoja, jos aurinko porottaa. Varjoon se siltikin pitää laittaa. Hyttyssuoja minusta lähinnä ja sen voi korvata verkolla.

http://www.huuto.net/kohteet/kesapesa-vauvalle/141433689 (sulkeutunut)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Meillä oli, mutta tosiaan neljä vuotta sitten. En pitänyt sitä mitenkään järkevänä tapauksena. Se ei varjosta oikeasti, parempi on viedä varjoon.

Paras yhdistelmä oli BB sitteri ja vaunujen hyttysverkko.

??? Siis se hyttysverkko vaan siinä vauvan päällä vai? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
http://www.ikea.com/fi/fi/search/?query=teltta

Noi ei oo vauvatelttoja. Kokoluokka lienee oikea, mutta hyttyset pääsevät ihan suoraan sisälle.

Okei, muista mä en tiedä kuin noita pikkutelttoja joskus nähnyt. Kai nuokin tekisivät asiansa hyttysverkon kanssa jos ei muuta löydy ja nimenomaan pienen teltan haluaa, en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä oli, mutta tosiaan neljä vuotta sitten. En pitänyt sitä mitenkään järkevänä tapauksena. Se ei varjosta oikeasti, parempi on viedä varjoon.

Lelukaari piti verkon sopivasti muksun päältä pois. Oli muuten lelukaaren hyödyllisin ominaisuus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Lelukaari piti verkon sopivasti muksun päältä pois. Oli muuten lelukaaren hyödyllisin ominaisuus :D

No joo, noinhan se onnistuu! :D

Kiitos neuvoista. Tosin toi sitteri+verkko ei meillä toimi, ku sitteris ei oo sitä kaarta. :(

Mä täälä jo laitoin pystyyn niksinurkan ja ratkon hullun lailla vanhempien lasten hylkäämää lelutelttaa. Ompelen siihen kahden sivun tilalle verkosta seinät. Vetskalla kiinni, ni ei pääse ötökät vauvaa pisteleen. Verkkoseinien ansioista ilma vaihtuu eikä lämpötila nouse kovin korkeaksi. Oon tällänen Nyt-Heti-tyyppi, joten parempi ku tekee ite :) Saa ainaki sellasen ku haluaa :D

Uusimmat

Yhteistyössä