P
Pieniruokainen
Vieras
Entä miten myyjät reagoivat, jos aikuinen menee ostamaan lastenaterian? Eivät kai he kieltäydy myymästä sellaista aikuiselle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi ostaa lastenateria kun voi ostaa juusto- tai hampurilaisaterian jotka on täysin samoja mutta ilman lelua
Miksi ostaa lastenateria kun voi ostaa juusto- tai hampurilaisaterian jotka on täysin samoja mutta ilman lelua
Onko sillä nyt väliä millä sitä ateriaa kutsuu?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30068133:ei kai sillä väliä olekkaan, mut ostaessa hampurilaisaterian sen saa yleensä halvemalla kuin lastenaterian, koska siihen ei kuulu sitä lelua.
Ei minulle ainakaan muutama päivä sitten myyty Hesburgerissa lastenatriaa, päinvastoin naurettiin ja sanottiin, että se on tarkoittu lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30068133:ei kai sillä väliä olekkaan, mut ostaessa hampurilaisaterian sen saa yleensä halvemalla kuin lastenaterian, koska siihen ei kuulu sitä lelua.
Myydään vaikkei pitäisi. Lastenateria on sisäänheittotuote ja aikuisille pitäisi maistua BigMac -ateria tuplajuustolla ja extraraneilla.
No mee jonnekki mualle kuin Porvoon Heseen.
Ei minulle ainakaan muutama päivä sitten myyty Hesburgerissa lastenatriaa, päinvastoin naurettiin ja sanottiin, että se on tarkoittu lapsille.
Happy Meal aterian saa sillä juustohampparilla alle 4e, aikuisten juustoateria taitaa maksaa enemmän?