Myydään Cerazette ja Cilest-pillereitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peipponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peipponen

Vieras
Heipsan!

Löysin lääkekaappini inventaariossa 3 paketissa olevaa avaamatonta liuskaa 28 päivän liuskaa CERAZETTE-minipillereitä, joissa viimeinen käyttöpäivä 10/2006. Elikkäs kolmen kuukauden annos tarvitsevalle!

Sekä yhden liuskan (21 tablettia) CILEST-pillereitä, jossa vika käyttöpäivä 6/2006. Eli kuukauden annos.

Olen itse raskaana joten en ehkäisymenetelmiä tarvitse ja joskus vauvelin synnyttyä meinasin ottaa kierukan joten myisin pillerit mielelläni jollekulle tarvitsevalle, ne kun ovat kalliita heittää pois... :)

Elikkäs jos käytät jompaa kumpaa näistä merkeistä, otahan yhteyttä s.postilla niin tehdään kaupat! Postissa kulkee hyvin :flower:

peipponen@luukku.com

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 21:09 Tapsukkainen kirjoitti:
niin, ja tiedoksi vielä vaan, että lääkkeiden laittomasta kaupittelusta voi joutua linnaan! :laugh:

Just just...

Kyllä mä ainakin ite ostaisin jos puolet halvemmalla saisin, niihin menee muutenkin tosi paljon rahaa vuodessa!

Siis tuo mun kirjottama juttu ei todellakaan ollut vitsi. Olen nimittäin ollut apteekkialalla useamman vuoden ja perustan tietoni siihen! Voit vaikka itse ottaa yhteyttä lääkelaitokseen ja kysyä, onko sallittua myydä lääkeitä netissä!!!!!!

Joo, samoilla linjoilla ollaan tuon lääkkeiden myymisen kanssa. Myyjänhän voisi jopa käräyttää, kun on tuo sähköpostiosoite tuossa mainittunu! Toivottavasti jää viimeiseen kertaan tuo myyminen...

Yhteistyössä