ei helkkari, se lähenee!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:saarijärvellä (eli kaski-suomessa) lunta tulee taivaan täydeltä ja tuulee..
missä sä asut? mua jo tuskastuttaa etukäteen nuo lumityöt |OAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei helkkari, se lähenee!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:saarijärvellä (eli keski-suomessa) lunta tulee taivaan täydeltä ja tuulee..
pietarsaari. eli vaasan rannikkoalue.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:missä sä asut? mua jo tuskastuttaa etukäteen nuo lumityöt |OAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei helkkari, se lähenee!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:saarijärvellä (eli keski-suomessa) lunta tulee taivaan täydeltä ja tuulee..
Samoin P-Karjalassa.Onneks ei tarvi autolla lähtee mihinkäänAlkuperäinen kirjoittaja Tirppanen:Savossa myrskyää niin että peltikatto paukkaa. Siis kunnon myräkkä.
ok. mä inhoan lumitöitä.. nyt on viel lapset kipeenä niin saa nähdä miten ne järjestetään, ei viitsis räkäisiä ja kuumeisia lapsia roudata tuonne ulos.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:pietarsaari. eli vaasan rannikkoalue.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:missä sä asut? mua jo tuskastuttaa etukäteen nuo lumityöt |OAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei helkkari, se lähenee!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:saarijärvellä (eli keski-suomessa) lunta tulee taivaan täydeltä ja tuulee..
lumityöt ei mua pelota, vaan se että jos mä tosiaan jaksan tän koko päivän olla töissä, mä joudun kävelee kotiin. mulla on ruokkikseen asti auto....