Reilu vuosi sitten sain tietää odottavani esikoistani.
Raskaus tuli hieman yllätyksenä, sain tietää siitä sairaalassa pissanäytteestä kun menin sinne kovien vatsakipujen takia.
Samana iltana siellä sitten ultrasivat alateitse ja katsoivat viikot ym.
Kätilö/lääkäri kumpi olikaan, tutki ja huikkasi ohimennen että sinulla on täällä jokin kasvain/patti/myooma ( en muista tarkalleen mitä hän sanoi kun olin ihmeissäni raskaudesta)
Mutta sanoi sen olevan hyvänlaatuinen, vaivaton ym.
TÄNÄÄN minulla tuli ihan yhtäkkiä tuo mieleen, siis onko minulla myooma??
Kyseessä ei nyt ainakaan mitään vakavaa voinut olla ku vain nopeasti sen sanoi, mutta ihmetyttää kun iältäni olen reilusti alle 30-kymppinen,
eikä tämä lääkäri selittänyt sen koommin vaan jatkoi kohdun ultraamista.
Yritin äsken etsiä epikriisiäni tolta käynniltä mutten löytänyt.
siinä varmaan on jokin merkintä?
Synnytyksessä tai muissa ultrissa tuota "myoomaa" mitä lie ei puheeksi otettu/huomattu..
Olen jo vuosia tuntenut jonkin kovan patin kohdunsuulla, ja ihmettelin aina onko se jotain vakavaaa.
Raskaaksi en meinannut tulla en sitten millään, olin jo "luopunut toivosta"
Ja lisäksi syy miksi tämä myös tuli mieleeni, on kun olen viime aikoina tuntenut inhottavaa kipua ja aristusta, ja välillä tärähdykset sattuu tuonne kohtuun/alapäähän.
Nämä kaikki ainakin viittaisi että kyseessä on tämä lihaskasvain?
Aivan yhtäkkiä aloin tätä pohtimaan.
:ashamed:
Raskaus tuli hieman yllätyksenä, sain tietää siitä sairaalassa pissanäytteestä kun menin sinne kovien vatsakipujen takia.
Samana iltana siellä sitten ultrasivat alateitse ja katsoivat viikot ym.
Kätilö/lääkäri kumpi olikaan, tutki ja huikkasi ohimennen että sinulla on täällä jokin kasvain/patti/myooma ( en muista tarkalleen mitä hän sanoi kun olin ihmeissäni raskaudesta)
Mutta sanoi sen olevan hyvänlaatuinen, vaivaton ym.
TÄNÄÄN minulla tuli ihan yhtäkkiä tuo mieleen, siis onko minulla myooma??
Kyseessä ei nyt ainakaan mitään vakavaa voinut olla ku vain nopeasti sen sanoi, mutta ihmetyttää kun iältäni olen reilusti alle 30-kymppinen,
eikä tämä lääkäri selittänyt sen koommin vaan jatkoi kohdun ultraamista.
Yritin äsken etsiä epikriisiäni tolta käynniltä mutten löytänyt.
siinä varmaan on jokin merkintä?
Synnytyksessä tai muissa ultrissa tuota "myoomaa" mitä lie ei puheeksi otettu/huomattu..
Olen jo vuosia tuntenut jonkin kovan patin kohdunsuulla, ja ihmettelin aina onko se jotain vakavaaa.
Raskaaksi en meinannut tulla en sitten millään, olin jo "luopunut toivosta"
Ja lisäksi syy miksi tämä myös tuli mieleeni, on kun olen viime aikoina tuntenut inhottavaa kipua ja aristusta, ja välillä tärähdykset sattuu tuonne kohtuun/alapäähän.
Nämä kaikki ainakin viittaisi että kyseessä on tämä lihaskasvain?
Aivan yhtäkkiä aloin tätä pohtimaan.
:ashamed: