Myöntääkö kukaan muu olevansa karkkiholisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se johtuu jostain lisäaineesta, joka aiheuttaa ihan fyysisiä "vieroitusoireita" ja jonka nimeä en nyt muista. Googlettamalla löytynee... Kyseistä ainetta on kuulemma erityisen paljon jäätelöissä ja se saattaa jäädä kutittelemaan useammiksi päiviksi.

Voi johtua myös sokerista. Mä en ole vain karkkiholisti vaan mä olen pahimman laatuinen SOKERIholisti. Mulle riittää haukkaisu viineriä tai vaikka kotipullaa ja se on menoa sit.

Mä olen ratkaissut asian jättämällä sokerit kokonaan pois. Joulun aikaan söin sokereita ja voi elämä :O siitä ei meinannut tulla loppua ollenkaan!

[QUOTE="vieras";23313232]Tää nyt menee vähän ohi aiheen, mutta onko kukaan muu huomannut kun jättää karkit, suklaan + muut pois, olo on paljon pirteämpi? Ja muitakin vaivoja jää pois? Kun vähän niinku karppaa...[/QUOTE]

Kyllä. Näinhän se on. Sokeri väsyttää. Oikeasti.

[QUOTE="vieras";23310993]Olen. En liho herkuttelusta, mutta tavallinen ruoka jää syömättä, jos kaapissa on karkkeja, sipsejä ym.[/QUOTE]

Sama juttu. Suolaisista en välitä, mutta kaikkea makeaa syön päivittäin.

Kaalimaan vartija, tuliko sulle pahoja vieroitusoireita? Kun mun mies sanoo että mä oon kuin "perseeseen ammuttu karhu" hänen sanojaan lainatakseni jos en saa sokeria tasaisin väliajoin :ashamed:. Mua ihan oikeasti ahdistaa jos en saa makeaa joka päivä ja sit jälkeenpäin ketuttaa että miksi taas piti ahtaa itseensä karkkia/pullaa/keksejä vaikka olin taas kerran aamulla päättänyt että tänään en syö..

Yhteistyössä