myöntääkö kukaan muu hankkineensa sektion miehen pienen "sen" takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
täällä nimittäin yksi sellainen..olen pitkään miettinyt uskallanko edes nimettömänä tästä mihinkään kirjoittaa..asiat meni siis niin että esitin synnytyspelkoista koko raskauden ajan ja sieltähän se sektioaika irtosi.mieskään ei siis tiedä totuutta koska en halua loukata häntä.hänellä siis todellakin paljon keskivertoa pienempi.ja hän on vielä seksin saralla niin yliaktiivinen että jos haluan lapsellani isän pitää niin tämä ainut vaihtoehto.tällä hetkellä seksi on kohtuullisen ok mutta jos tuo alapää yhtään venyisi niin en usko että meillä enää koskaan olisi seksielämää..rakastan kuitenkin miestäni ja haluan olla hänen kanssaan aina. olen suunnitellut mahdollisen toisen lapsen kohdalla samaa. huh, pois sydämeltä..

Siis ei se alapää siitä mihinkään veny lopullisesti vaikka synnyttääkin!! Hyvät naiset, jumpatkaa niitä lantionpohja lihaksia!!! Mä kerran ( ennen raskautta kylläkin ) yllätin miehen kesken sekstailun kun puristin lantionpohja lihaksia niin että tuntu ;) Olin pitänyt ankaran lantionpohjalihasten treenaus kurssin ja mies tykkäs :p

Paljonkos teidän vauvan päänympärykset on olleet, onko teidän alapäässännä vauvan pään kokoiset aukot :laugh: Ei ne paikat voi millään palautua, jää vaan röpsöttämään tonne ihan samankokoisina kuin sillä hetkellä kun vauva syntyy :laugh: Entä voiko tampoonia enää käyttää sitten kun menkat alkaa vauvan syntymän jälkeen, ei kun se on niin kauheen iso se alapää että tmpoonikaan ei pysy paikallaan, pitää monta monta monta tampoonia köyttää yhteen nippuun ja tunkea tonne sisällensä että pysyy, kun ei ne paikat palaudu :laugh:

Ei ole totta :laugh: Joo-o... no mulla on sektio tehty, eri syystä kylläkin. Kyllä paikat venyy vaikka sektiolla tekisi kaikki lapset. Painaahan se loppuvaiheessa lapsi alas ja lantio ja muut luut venyy kuiteski. itse ainakin huomannut sen. Jumppa onneksi auttaa.

Yhteistyössä