Myönnän olevani kateellinen tytsi-89:lle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen haukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen haukkuja

Vieras
Haluan pyytää anteeksi Tytsiltä ja muilta, että olen välillä osallistunut näihin tytsin mollaus-ketjuihin. Onneksi näin harmaana kukaan ei tunnista mua. Oikeasti olen kateellinen, monestakin asiasta. Ensinnäkin, olen arvostellut tytsin ulkonäköä, koska oikeasti hän on mielestäni kaunis nuori tyttö ja minä tällainen "vanha kääkkä". Lisäksi kadehdin ko. tytön fiksuutta ja taitoa pohdiskella hyvinkin syvällisesti asioita, tyttö omaa hyvän kirjoitustaidon ja osaa perustella mielipiteensä mallikkaasti. Hän ei ole koskaan kirjoitellut asiattomasti tai mennyt henkilökohtaisuuksiin. On helpottunut olo, kun myönsin itselleni olevani kateellinen. Jos luet tätä Tytsi, pyydän anteeksi käytöstäni :) *häpeää*

Myönnän myös olevani kateelinen.EI tytsille vaan että haluaisin samanlaisen tytön kun hän on.Itselläni on saman vuosimallin tyttö , laiska ja itsekeskeinen nuori neiti ..inhoaa pienet sisarukset ja haastaa jatkuvasti riitaa...Tytsin vanhemmat ovat onnellisia

Jepjep. Ihmeen moraaliseks on ruskeet äkkiä muuntuneet.. Mä olen kateellinen sille vaan niistä ilosista perhekuvista ircissä. Koska se on mua muutamaa kuukautta vanhempi, koska on jo sen 18v, ja se saa olla lapsi, mutta mä en ja sillä on perhe, mutta mulla ei. Näin, katkeruus on puhunut. :laugh:

(oikeesti ircin perusteella tuskin voi kenenkään elämästä sen suurempia johtopäätöksiä tehdä, mut jos nyt näin netin välityksellä kerran kadehditaan ja märehditään, niin mä haluun kans!!) :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja entinen haukkuja:
Haluan pyytää anteeksi Tytsiltä ja muilta, että olen välillä osallistunut näihin tytsin mollaus-ketjuihin. Onneksi näin harmaana kukaan ei tunnista mua. Oikeasti olen kateellinen, monestakin asiasta. Ensinnäkin, olen arvostellut tytsin ulkonäköä, koska oikeasti hän on mielestäni kaunis nuori tyttö ja minä tällainen "vanha kääkkä". Lisäksi kadehdin ko. tytön fiksuutta ja taitoa pohdiskella hyvinkin syvällisesti asioita, tyttö omaa hyvän kirjoitustaidon ja osaa perustella mielipiteensä mallikkaasti. Hän ei ole koskaan kirjoitellut asiattomasti tai mennyt henkilökohtaisuuksiin. On helpottunut olo, kun myönsin itselleni olevani kateellinen. Jos luet tätä Tytsi, pyydän anteeksi käytöstäni :) *häpeää*

Hehheehh... :DD

Kohta Tytsi ilmestyy jostain "vahingossa" sanomaan tähänkin jotain fiksua ;)
Ei mullakaan ole tarvetta tytsiä haukkua, mutta tää oli vähän läpinäkyvä aloitus häneltä..

Yhteistyössä