Myöhässä menkat, testit negoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailee hän

Vieras
Elikkäs.
Menkat on myöhässä nyt viikon verran.
Kolme testiä tehnyt, kaikki negatiivisia.
Ehkäsy on ollut käytössä, eikä asialla ole "leikitty". Käytössä kortsu. Seksiä on muutenkin vain n. kerta viikkoon.
Eka kertaa eläissäni tässä kuussa, sain tietää mitä on tärähtelykipu (pari päivää ennen menkkojen "alkua"), sekä jumalaton alavatsakipu sekä vihlonta oikealle puolelle munasarjoihin.

Mitä muuta tää vois olla, kuin raskaus? Millon tarttee hakeutua lääkärin hoiviin?

Kiertohan voi vaihdella ihan terveellä ihmisellä useita päiviä.

Mutta jos menkat myöhässä ja voimakas (oikeasti voimakas) vatsakipu kipikapi lääkäriin, ettei ole kohdunulkopuolinen raskaus, joka on vaarallinen.

Kerran oli se kipukohtaus, joka oli verrattavissa kivultaan synnytyssupistuksiin. Niihin juuri ennen ponnistusvaihetta oleviin.

Kiitos vastauksista! Toivottavasti tosiaan ois kierto vaan seonnut.
Tosiaan, ei ole ollut kertaakaan mitään huomattavaa reikää kumissa edes, eikä sisälläni ole ilman moista välinettä oltu.

Itse tuskailin saman ongelman kanssa kuukausi sitten. Menkat olivat viikon myöhässä ja testi näytti negaa. Kauheeta turvotusta oli ja tais olla jotain kipujakin. Luulen että mieli teki tepposiaan ja kuvittelin vaan kaikenlaista et oisin kuitenkin raskaana jne.. ei siis ollut raskaus suunnitelmissa ja käytettiin kortsua.

Loppujen lopuksi menkat olivat myöhässä 2,5 viikkoa ja tulivat vasta kun stressi laukesi. Meneillään oli isoja kysymyksiä tulevaisuudesta ja sen takia kierto oli stressistä ihan sekaisin. Tämmöisiä sattuu näköjään ja mulla ei oo kun kerran elämässä ollut menkat viikon myöhässä. Muuten ihan järkyttävän ajallaan joka kuukausi.

Minttulinnea, mulla on ihan sama homma. Hyvä ettei kellosta voi katsoa menkkojen alkua! Mulla tosin ei ole stressiä, ainakaan tietoista. Kova pelko kuitenkin mahdollisesta raskaudesta, kuitenkin lapsia jo useampi eikä rahkeet tai rahakaan riittäisi enää neljänteen. Kuopus alle vuoden vielä.
Mulla kun ei ole raskausoireitakaan, ja niitä on kolmessa raskaudessa ollut jo ennen menkkojen alkua. Jumalaton väsymys, nuha, etova olo. Nyt vain kuppikoon kasvaneet tissit "vaivoina".

Toivon tottavie, että voin huokasta helpotuksesta kuten sinä! ;)

Yhteistyössä