Myöhäinen plussa

vierailija
Onko kellään käynyt niin ettei raskaustesti vielä näytä plussaa 4+0?
Oksetusta, kaikenmaailman alapään värimuutokset ja pissatus kaikki mut testissä ei näy mitään. Oon jo siis reilusti yli tuon 4+0.
Menkat ollut säännölliset 30 päivää mut nyt ei. Ja tää etova olo jatkuu koko päivän ja jos syön ni tulee ylös.
Onko mun mahdollista päästä esim ultraan? Näkyiskö siellä jo? Mulla lääkitys joka ei sovi raskauteen niin siksi pitäs nopeasti tietää
 
Onko kellään käynyt niin ettei raskaustesti vielä näytä plussaa 4+0?
Oksetusta, kaikenmaailman alapään värimuutokset ja pissatus kaikki mut testissä ei näy mitään. Oon jo siis reilusti yli tuon 4+0.
Menkat ollut säännölliset 30 päivää mut nyt ei. Ja tää etova olo jatkuu koko päivän ja jos syön ni tulee ylös.
Onko mun mahdollista päästä esim ultraan? Näkyiskö siellä jo? Mulla lääkitys joka ei sovi raskauteen niin siksi pitäs nopeasti tietää
Riippuu ihan siitä milloin ovulaatio on ollut. Jos on aikaisella kiertopäivällä ollut ovis niin pitäis näkyä testissä 4+0 mutta jos ovis ollut myöhemmin niin sitten ei välttämättä näy. Ovis voi yhtäkkiä jossakin kierrossa olla jostain syystä tavanomaista myöhemmin/aikaisemmin vaikka olis yleensä säännöllinen kierto. Suosittelen soittamaan terveysasemalle ja kertoa epäilevänsä raskautta ja lääkityksen takia pääset varmasti hcg mittaukseen 😊 ultrassa tuskin näkyy vielä mitään.
 

Yhteistyössä