Myöhään herännyt

Hei kaikille!

Ihana lukea näitä kirjoituksia muiden perheitten arjesta! =) Ensimmäistä kertaa täällä ja ihan koukkuun jäin.Hiukan olen myöhään herännyt ...

Meillä tytär syntynyt 04/2006 eli vuosi lähestyy. Millaisia syntymäpäiväkekkereitä teillä on järjestetty yksi vuotiaalle? Ajattelin jotain pienimuotoisia sukulaisten kahvitteluja, mutta taitaa odotukset olla muilla hiukan korkeammalla :/ Ehtiihän niitä vaikka mitä teemajuhlia järjestellä myöhemminkin,kun pikkunen hiukan tajuaa jo homman idean...


:flower: Nyt menenkin katselemaan telkkua ennenkuin nukkumatti tulee heittelemään tännekin unihiekkaa... =)

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!
 
itse olen myös myöhäisherännyt :)

meillä tyttö täyttää myös vuoden loppukuusta. tänä vuonna tytön synttärit saa vielä jäädä veikan kekkereiden varjoon.
poika täyttää kolme. samalla kertaa juhlitaan molempia, mutta tyttöhän ei vielä paljoa asiasta tajua. lahjatoiveena on vain vaipat. lelut ovat ihan turhia sillä veikan autot ovat paljon mukavampia.
 
Meillä päädytään samantyyliseen ratkaisuun.Tytsyn synttärit pidetään serkkupojan kans samaan aikaan.Lyödään ne kaks kuuluisaa kärpästä yhdellä iskulla. :) Saa sitten nähdä jos pikkuista juhlitaan mummilassa erikseen.Omat sukulaiset kun asuvat pohjanmaalla,niin ei tartte niitten kaikkien tänne asti matkustaa. Onpas ainakin useampi syy juhlia ja syödä kakkua ;)


:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Aika lähellä mennään.. =)

Oma sukuni on keski-pohojanmaalta ;)
Mieheni suku taas täältä keski-suomesta.

Kovin löytyis halua lähteä ulkoilemaan, mutta toisaalta ei inspiroi tuo räntäsade. Sais tulla kevät jo kovaa kyytiä! Helpottuu arkikin tavallaan.Esim ei tartte ulos lähtiessä pukea tytsylle montaa vaatekertaa... Aurinko paistaa ja linnut laulaa ,AAAAHHH.... B)

:heart: Hyvää viikon jatkoa! Huonoista keleistä huolimatta
;) <br><br>
 

Yhteistyössä