H
huhheijaa
Vieras
ja mietin sitä myydessä, että teenkö oikein kun myyn vielä 6v vanhan istuimen eteenpäin. No, istuimen tuli sitte ostamaan perhe, jonka 1,5v lapsi oli vauvan tosi vanhan näköisessä turvakaukalossa kasvot menosuuntaan ja ilman vöitä. Lapsi oli siis vauvakaukalossa ilman vöitä ja itse istuinkin oli sidottu vain toiselta laidalta jotenkuten turvavyöhön, toiselta puolen pidike oli rikki. Lapsen isä sit siinä selitti että kun on istuimen osto HIEMAN venähtäny... tuon näyn jälkeen meidän 6v vanha, kolaroimaton ja ehjä istuin tuntui kyllä toooosi turvalliselta.
Perhe onneksi sit osti sen (olisin antanu ilmaiseksi jos olis alkanu nikotella hinnan kanssa, niin järkky kuljetussysteemi niillä oli) ja mä vielä asensin sen niiden autoon ja pidin pitkän puheen siitä että istuin pitää olla autossa kii ja sen lisäksi lapsi istuimessa kii...
Perhe onneksi sit osti sen (olisin antanu ilmaiseksi jos olis alkanu nikotella hinnan kanssa, niin järkky kuljetussysteemi niillä oli) ja mä vielä asensin sen niiden autoon ja pidin pitkän puheen siitä että istuin pitää olla autossa kii ja sen lisäksi lapsi istuimessa kii...