muuttuneet tunteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susa05

Vieras
onko teillä muilla tällaisia kokemuksia ja miten olette selvinneet...

meillä on 4kk lapsi ja alussa kaikki oli ok,nyt tuntuu että kumpikin elää vaan lapselle ja yhdessä olohetket on "pakkoseksiä" eli musta tuntuu että aina kun on hetki aikaa niin pitää heti alkaa hommiin.mies on jotenkin aktivoitunut niin paljon ja mulla taas halut poissa joten tarpeet ei kohtaa...ollaan puhuttu mutta tuntuu että ei auta.nyt mies sitten sanoo ettei sitä paljon nappaa vaikka en haluakaan eli heittäytyy välinpitämättömäksi.

sitten olen huomannut itsessäni että tunteeni miestäni kohtaan ovat kadoksissa,en oikein tiedä mitä tunnen.häät on tulossa 2kk päästä ja mulla on tällainen olo...ei kiva.kauhee sanoo mutta en tiedä rakastanko niinkuin häiden alla pitäis.häitä en kumminkaan peru,kaikki on jo tehty.en voi enää perua!!!

tunteet ilmeisesti vaihtelee,onhan meilläkin pitkä suhde takana.välillä jo mietin että olenko masentunut...rakastan pientä tyttöäni ja en tarvitse muuta tällä hetkellä.

antakaa neuvoja mutta erota en halua!jo lapsenkin takia

Itselläni oli aivan samanlaisia tunteita juuri ennen naimisiinmenoamme. Meilläkin oli pitkä suhde takana ja kaikki tuntui vain siltä, että meidän "pitää mennä" naimisiin. Mietin suhdettamme ehkä liikaakin. Naimisiin kuitenkin mentiin. Onneksi!

Meillä on myös alle vuoden ikäinen lapsi. Seksi ei todellakaan ole enää entisenlaistaan. En silti usko, että tämä tilanne on mitenkään lopullinen. Suhdetta täytyy hoitaa. Se ei muuten kasva ja kukoista. Sille täytyy antaa ravintoa. Joskus se on vaikeaa, mutta jälkeenpäin ajateltuna palkitsevaa.

kiitos sanoista.ehkä mulla tosiaan on "cold feet" ennen häitä.paha vaan kun menin laukomaan ne suoraan miehelle.mä olen sellainen et pohdiskelen asioita,ehkä liikaa....

Yhteistyössä