Muuttoauton koko? -apuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyyhky

Vieras
oon viikon päästä muuttamassa kaksiosta exän tyköä yksin asuun ja mulle ilmoitettiin että mun pitää nyt jo tietää/valita muuttoauto! -> joko Kuormuri tai Paku+Kuomukärry??

Miten mä sen osaan nyt valita, kun en ole edes pakannut mitään?

Olis mm. pari kirjahyllyy, pari lipastoa, keittiön pöytä+tuolit4, nojatuoli, tv, imuri, mikro, mattoja, astiat, sekä peti-ja liinavaatteet, vaatteet kenkineen, verhoja, koriste-esineitä, kankaita-/käsityötarvikkeita läjä, asiapapereita vuosienkin takaa ja muita pikku turhuuksia;)

Tää on yllättävän rankkaa, ja tosiaan olis tarkoitus että suht kerralla kaiken sais kuljetettua.. Onko muuttajia neuvomassa, kiittäisin tuhannesti

ja vaikka ois hinnasta kii niin se isompi auto sillä menee kaikki yhdellä kertaa eikä tartte änkeä isoa kasaa laatikoita päällekkäin tuhoomaan alempia kun tilaa on vallan hyvin. Ite en pakulla enää suostuis muuttamaan kuin pakon eessä.

kuorma-autoon mahtuu kirjahyllyt kokonaisina (saa liinoilla kii seiniin) pakuun ne pitää kaataa selälleen ja jos on laseja niin ne voi mennä rikki.

Paljon ei ole mulla tavaraa, mutta aina on pakulla saanu pari kolme reissua heittää ja henkilöautolla samaa matkaa tuoda pienempiä tavaroita joten ottaisin varmaan kuortsikan.

Yhteistyössä